Waarom hebben rijke mensen nooit last van acne? Ooit een prinses gezien met een pukkel bijv.?

Is er een bepaalde dure creme of behandeling beschikbaar, onbereikbaar voor de gewone man / vrouw / kind of leven ze gezonder? ben er wel benieuwd naar. Sommige kinderen lijden er echt onder en je zou verwachten dat er onderhand een medicijn beschikbaar was.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
3K

Het beste antwoord

vraag 1: was je je gezicht met zeep? zo ja stop hier mee en was gewoon met water omdat je anders talgklieren juist stimuleert (even volhouden omdat je huid de eerste tijd vetter word omdat hij even ontregeld is)

vraag 2: smeer je allerlei dingen op je gezicht bijv creme`s? eveneens mee kappen, je sluit je porien gewoon af.

voor jeugdpuistjes kun je ook naar de huisarts die schijft bij vrouwen/meisjes een andere pil voor (bijv Diane), en dan is er voor je jongens/mannen en evt de meiden ook nog een zalf die Benzoylperoxide heet, deze tips werken echt het beste.

en laat je als brugklasser niet clerasil aansmeren, dat is ook rommel (=aangetoond) (ik kreeg een monstertjes-pakket in de brugklas... Ennuh bedankt nog he?).

Ik heb op mijn dertiende eenmalig clerasil gebruikt omdat ik nieuwsgierig was (ik had niet een puistje maar goed!) daardoor begon de ellende juist, en ik had het mooi onder controle (aleen 1 puistje tijdens de menstruatie) door de bovengenoemde Benzoylperoxide, en na een korte tijd had ik die helemaal niet meer nodig.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Heel veel mascerende cremetjes. En bij een dermatoloog zijn er wel verschillende middelen beschikbaar die kunnen helpen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
plastische chirurgie en make-up doen veel wonderen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een prinses met een pukkel zal wel gelijk geopereert worden ;)
Voor het gewone volk zijn er inderdaad dermatologen, en artsen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Twee redenen:

- regelmatig professionele gezichtsbehandelingen;
- professionele visagie.

Ook prinsessen krijgen pukkels. Maar als je vaker naar de schoonheidsspecialiste gaat, kun je sommoge pukkels voorkomen en sneller afkomen van de pukkels die je toch krijgt. Als je dan ook nog je gezicht dicht laat plamuren door diezelfde schoonheidsspecialiste zodra je in het openbaar verschijnt, lijkt het net alsof je altijd een gave huid hebt. Dat laatste is natuurlijk niet echt zo: als je foto's zonder make-up ziet van die rijke mensen, blijkt dat zelfs supermodellen in het echt nét mensen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
acne wordt over het algemeen veroorzaakt door stress. nou zeg ik niet dat als je rijk bent je geen stress hebt, maar het lijkt me logisch dat je wel een stuk minder stress hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
natuurlijk hebben rijke mensen ook last van acne net zoals er arme mensen zijn die er geen last van hebben.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Helaas. Ook rijke en beroemde mensen hebben acne. Kijk maar op onderstaande site, daar zie je ze zonder professionele make-up.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Toevallig heb ik een vriendin die altijd make-up draagt. Het lijkt alsof ze een supergave huid heeft, maar vorige week zag ik haar zonder....en ze heeft meer pukkels dan ik!!!