helpt de slakkenslijm (van de action) echt tegen puistjes? zo niet weet iemand een ander middel wat wel goed werkt?

werkt het?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
20.4K

Het beste antwoord

Slakken hebben het vermogen zichzelf te herstellen, als er bijvoorbeeld een gat in hun huisje zit. Het heeft dus wel een herstellende werking, maar elke huid is zoiezo anders. Je kan het altijd uitproberen, want voor iedereen is het beste middeltje weer anders.
Als je puistjes hebt en het loopt echt uit de hand, ga dan naar de dokter, want die kan ook een creme voorschrijven die goed helpt.
Suc6!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Bij mij werkte Argan-olie heel erg goed!!!

maar ik gebruikte ook pure Argan-olie (van Marokko, -wordt ook alleen in Marokko gemaakt-)

Ik heb ook een heel klein potje Argan-olie gekocht van De Tuinen, voor 24,-

Best prijzig voor een heel erg klein ding maar het werkt ook écht goed!!
Tenminste bij mij had het gewerkt.

Succes

( o ja! Wanneer je het hebt gekocht dan is het het beste om het heel lichtjes op je huid te smeren, het liefst in de avond wanneer je niet naar buiten gaat.)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee dat zou ik niet gebruiken tegen puistjes hoor. Ik vind het schoonmaken van de huid heel belangrijk als je een lichte scrub gebruikt verkrijgbaar bij de drogist. 'S morgens en 's avondspits je gezicht goed reinigen en als je erg uitslag hebt dan is een bezoekje aan een schoonheidsspecialist een aanrader. zij kan dan zien wat je voor een huid type hebt en je goede tips geven.

Toegevoegd na 12 uur:
Sorry ik heb een iPad die heeft mijn tekst automatisch verbetert.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
'S morgens en 's avondspits XD maar denk wel dat je gelijk hebt;)
2 x daags een kopje brandnetelthee drinken, binnen een week resultaat!
En natuurlijk geen chocolade eten en geen varkensvlees en gefrituurde etenswaren en natuurlijk veel water drinken
Dus in plaats van veel geld uitgeven, kan je veel geld besparen!!
En brandnetel thee is erg goedkoop, pluk je het zelf, ( de brandnetels) dan kost het niets.

Toegevoegd na 48 seconden:
tea tree oil zou ook goed helpen, ruikt nog lekker ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Echt slakken slijm werkt tegen puistjes, net zoals spinnenwebben bloeden stopt.
Het klinkt allemaal wat raar maar mensen die van de natuur moeten leven kunnen dit soort dingen maar beter weten.
Omdat ik geen zicht heb op het slakkenslijm wat door Action verkocht wordt, durf ik ook geen uitspraak te doen over de werkzaamheid daarvan.
Het is niet ondenkbaar dat toevoegingen en hulpstoffen contraproductief werken.
Maar dat zuivere slakkenslijm werkt, klopt!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slakkenslijm is nu weer in de mode. Ik denk dat wat je wel of niet eet helpt tegen puistjes.Mijn ervaring is dat het eten van tomaten helpt tegen puistjes. Bijv. eentje op de boterham, of met een eitje gebakken, of misschien vind je de kleine tomaatjes lekker voor nu en dan. Niet overdrijven he.
En zoals al gezegd: geen chocolade! Als ik nu een paaseitje eet, heb ik met Pasen Puistjes, dat weet ik wel.
Bronnen:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of slakkenslijm werkt weet ik niet, nooit geprobeerd. Ik denk dat je het moet uitproberen voordat je weet of het werkt op jouw huid. Het heeft veel te maken met het type huid dat je hebt. Wat bij mij heel goed werkt tegen puistjes is PCLE crème van Biodermal.