Waarom is het beter je kunstgebit 's nachts uit te doen?

De tandarts kan me geen afdoend antwoord geven, anders dan dat je kaken anders niet voldoende tot rust komen.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Gebit
2.2K

Antwoorden (2)

Heb al 30 jaar kunstgebit , nog nooit s-nachts uitgehad .kaken zijn nog steeds goed en ook nog geen clickgebit nodig . ook al die tijd gewoon tandpasta gebruikt geen probleem .
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Het is helemaal niet beter. Dat is volslagen flauwekul. Hoe verzinnen ze het.
Dan moeten als die mensen met hun eigen tanden toch wel erg vermoeide kaken hebben.