is het voor de kno arts?

Ik weet niet wat ik heb en wordt er gek van!

het begon 4 maartik had lekker gezwommen klom de trap op en was even duizelig en wat wankel op de benen. Het hele weekend daarna onhandig geweest (alles laten vallen botsen) als ik met mijn ogen dicht ging staan had ik ook het gevoel te bewegen. maandag en dinsdag onhandig geweest maar niet duizelig en toen ik woensdag wakker werd was ik duizelig, wankel viel ik om (geen evenwicht) ik heb gewacht maandag 14 maart toch maar naar de huisarts...
mocht meteen naar neurologie en ben daar 8 dagen gebleven (mocht niet weg)
ze konden niks vinden dus ik werd naar huis gestuurd met de woorden wacht maar tot het over gaat,
ik verder kijken ik heb zelf een kno arts gezocht en van mijn huisarts een verwijs brief geeist. Maar ook deze heeft niks gevonden nu wil hij dat ik weer naar een neuroloog ga.
maar we zijn 6 weken verder en nog geen idee wat het is..

symptomen
duizelig/dronken gevoel (altijd bahalve al ik stil lig)
moe
evenwichtproblemen
moeie benen als ik loop
minder fijne motoriek

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Het gekke is, dat ik ook zulke symptomen heb. Dit kan door je evenwichtsorgaan komen, maar je hebt ook klachten die neurologisch zijn. Ik zelf heb een erge B12 tekort. Het heeft mijn centrale zenuwstelsel wat aangetast. Ik zou eerst jouw bloed laten controleren. Daar kun je al het ene aan zien. Verder inderdaad naar de neuroloog! Als het inderdaad om je zenuwen gaat dan kan hij je alleen helpen.
Echt serieus laat je bloed controleren op tekorten! Bij mij was het bijna telaat, met blijvende schade als gevolg. Hopen dat jij iets anders hebt, maar wees er snel bij!
Succes & beterschap :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ook B12? Die word heel vaak vergeten! En foliumzuur en b6 geven echt wel klachten! Zoek maar ens op ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik moet er even bij vermelden, dat als ie onder de 350 is er verder onderzoek moet worden gedaan. :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Slim! Succes :)
Ik ben toevallig ook wel eens duizelig, dat kan komen door problemen met je oor waardoor het dus voor de kno-arts is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is je bloedsuiker al nagekeken? vast wel als je 8 dagen in het ziekenhuis hebt gelegen, maar de symptomen passen ook wel bij suikerziekte.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, je zit goed bij de kno arts.
Symptomen lijken ook op de ziekte van Ménière.
Spreek erover met je arts.
Ik doe er een website bij met meer info:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan zullen het vast je zenuwen zijn volgens mij. Maar laat ook gewoon je evenwichtsorgaan kijken dan weet jehet zeker. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@thinethrion: je hoeft bij een ziekte niet steeds ALLE symptomen te hebben.
Ik zou het toch eens vragen/vermelden bij je arts.
Mischien zit ik fout maar ik denk aan hyperventilatie. Dat kan je ook hebben zonder dat je het door hebt.