Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe val ik snel in slaap?

twee vragen, hoe val ik het snelste in slaap en hoe val ik in slaap op commando

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Deze vraag is al eerder gesteld op deze site.

Maar, wat goed helpt is om te proberen wakker te blijven. Ogen zo lang mogelijk openhouden (in het donker). Schijnt goed te werken. Heb het wel eens geprobeerd en bij mij werkt het goed. Omgekeerd werkt ook: probeer eens geforceerd in slaap te vallen: Dan blijf je juist wakker.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

1.Je valt met een jointje op snel in slaap.
2. Door middel van hypnose, kan het zijn dat je op commando in slaapt valt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommige mensen kunnen dat, aderen weer niet. Een rustige omgeving helpt.

Toegevoegd na 35 seconden:
aderen = anderen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Antwoord op je 2e vraag weet ik niet, volgens mij is dit bijna niet mogelijk behalve wanneer je onder een soort hypnose wordt gebracht.
Als antwoord op je 1e vraag: probeer te doen alsof je slaapt. Ogen dicht,rustig ademen en je heel erg concentreren op het donker wat je ziet. Laat je opslokken door de duisternis..dan ben je zo vertrokken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat de omgeving rustig is, ga in een lekkere slaaphouding liggen en doe je ogen dicht. Maak je hoofd leeg, denk aan niks, en voordat je weet ben je in dromenland :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zorg dat je oogleden warm worden en blijven. Bij voorbeeld met je handen/vingers
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
speel bejuwel op je telefoon in bed..dat werkt bij mij als een potje valium.Binnen 10 minuten lig ik te slapen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Daar word je idd best slaperig van heb ik ook gemerkt
melatonine (geen tomatine alsjeblieft) van Snoozzz of Sleepzz , te verkrijgen bij de Etos of op recept(hogere dosering, niet echt nodig mss) bij de huisarts...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De reden waarom men niet in slaap kan vallen is doordat ze teveel met hun gedachten bezig zijn. En dat ze dus ook erg veel gedachten hebben.

Voordat je gaat slapen zal je ervoor moeten zorgen dat die gedachten en het malen om die gedachten worden stopgezet. Dat kan middels meditatie, of het opschrijven van de gedachten in een dagboek. Als ze maar worden verwerkt, of worden stopgezet. Zeg dan tegen jezelf, niet nu, nu is het tijd voor slapen. Straks als ik weer wakker ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding