Als het goed gebeurt niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (11)

Is even een naar gevoel ja, maar je kan het best hebben.
Zelfs mijn dochter van 6 jaar was een grote meid.

Toegevoegd na 40 seconden:
Als je bedoelt met stikstof
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dank je Koolwitje! (lang niet gezien ;-))
ja ook de plek waar ie zit is bepalend of het pijn doet

bijv bij mij : mn wang bij mij is niet zo gevoelig maar mn vingertoppen juist weer heel erg
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met vloeibaar stikstof:
Dit is vandaag de meest gebruikte behandeling. Vloeibaar stikstof leidt tot weefselbeschadiging door bevriezing. Door de wrat met vloeibaar stikstof in aanraking te brengen, worden de cellen vernietigd en ontstaat een blaasje onder de wrat. Behandelen met vloeibaar stikstof is efficiënt op voorwaarde dat de wrat niet te uitgebreid is. Nadeel van deze aanpak is dat het pijnlijk is....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een wrat word met stikstof bevroren..
Dat ligt aan je pijngrens bij de meeste mensen is het wel een beetje pijnlijk maar dat is maar een paar seconden en als je van die wrat af wilt zet je gewoon even door!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is een soort stekend of prikkend gevoel, maar het is zo klaar en het niks vergeleken bij wat ik bij de tandarts heb moeten verduren. omgesomt valt het eigenlijk best mee en daarbij is het dus vrij snel klaar. het lastigste vond ik zelf dat mijn voet daarna wel vrij gevoelig was als ik er op ging staan dus ben ik naar huis gehinkelt. maar dat is na een dag ook weer weg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ben absoluut niet kleinzerig, maar als kind heb ik dit een keer moeten doorstaan en het deed echt verschrikkelijk veel pijn! En niet eventjes, maar een paar uur! Ik had een flinke wrat op me grote teen, maar ik heb het idee dat het niet helemaal liep zoals het had moeten lopen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wrat word eerst bevroren en door het weer warm worden verbrand deze. Brandwondjes vind ik altijd erg pijnlijk.
Er is nog een andere optie. In de apotheek/drogist kan je chemische middeltjes kopen, en dan bedoel ik niet dat bevries spul, waarmee je een wrat nagenoeg pijnloos mee weg kunt krijgen. Je moet dit dan wel consequent gebruiken!
Besprek het eventueel eerst met een arts, dat is nooit een slecht idee.
Suc6
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wrat behandeling,ziet er eng uit maar het is helemaal goed gekomen

Toegevoegd na 12 minuten:
behandeling met stikstof,niet pijnlijk ,na behandeling en genezing helemaal niet meer te zien
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik heb op mijn vinger tot 3 keer toe laten wegbranden het kwam steeds weer terug, toen heb ik op internet gezocht wat er nog meer aan te doen was en het advies was om stinkende gouwe te gebruiken en dat heb ik gedaan. Ze zijn nooit meer teruggekomen dus als je ergens aan deze plant kunt komen gebruik het dan als het wegbranden niet helpt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/onlangs-wratje-wegbranden-teruggekomen.59712

nee doet geen pijn,kans is er wel dat hij weer terug komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hangt ervan af waar de wrat zit.
Ik had er een in mijn voetzool, een zogenaamde "paraplu": onder de huid was hij groter dan aan de oppervlakte.
Dus moest er ook een beetje gezonde voetzool weggesneden worden om hem helemaal te elimineren.
Dit gebeurde mét verdoving uit de diepvriesspuit.
De behandeling deed geen pijn.
Maar op de parkeerplaats bleek de verdoving in ene uitgewerkt, en ben ik naar mijn auto gekropen.....