Waarschijnlijk iets met de puberteit en de hormonen die dan vrij komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt aan de hormoonhuishouding. Je puberteit begint doordat bepaalde hormonen vrijkomen in je lijf, daardoor gaat ook haar als schaamhaar en okselhaar en bij mannen ook gezichtshaar groeien.
Later zie je dat bij veel mannen hoofdhaar dunner wordt, terwijl vrouwen soms juist ineens haren in hun gezicht krijgen die dikker zijn en doorgroeien.
En nog later zie je bijvoorbeeld bij mannen dat hun oorlellen soms flink behaard raken.
Kennelijk is de spiegel van een stofje dat die haargroei bevordert dan hoger, of valt het remmende stofje weg of wordt minder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezichthaar kan ook bij vrouwen voor komen :P