Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik auditie doen voor iets als ik met krukken loop?

Ik loop al bijna 2 jaar met krukken, er is wel een kans dat ik er vanaf kan komen. Ik train er ook hard voor... Alleen ben ik een beetje bang dat het niet (meer) gaat lukken.
Stel dat ik er niet vanaf zou komen, zou ik dan bijv wel iets van auditie ergens voor kunnen doen? Ik heb in het verleden ook wel eens in een musical gespeeld maar dat was voordat ik met die stokken moest.
En als dat niet zou kunnen, wat zou ik dan wel kunnen bereiken in het leven waar ik tevreden of gelukkig van kan worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
737

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Bedenk dat jij die auditie doet, en niet je krukken. (ja ik weet makkelijker gezegd dan gedaan) Maar misschien zijn jouw zangkwaliteiten beter dan je danskwaliteiten, of is regievoeren iets voor jou.
(Lees meer...)
anneliez
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik denk idd dat ik (weer) op zangles ga, en vanuit daar ga kijken of het wat kan gaan worden.
Bedankt!

Andere antwoorden (5)

Krukken zijn geen reden waarom je niet in een musical zou kunnen spelen. Uiteraard zijn lang neit alle rollen even geschikt, maar als jij goed genoeg kan zingen, is er zeker in diverse musicals plek voor jou.

Daarnaast.. Je kan zoveel doen. Als jij besluit wat je echt wilt doen, vind je ook de weg om het te laten gebeuren.

Ter inspiratie; Zie foto
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan misschien in een scène meespelen waar iemand bijvoorbeeld haar been heeft gebroken. Zo Denk het publiek dat je normaal niet op krukken loopt,

Misschien is dit een oplossing veel succes!! En sterkte met je krukken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De wereld gaat veel moois missen als we allemaal op een ideaalbeeld moeten lijken.
Als jij dan de eerste Julia op krukken moet zijn, so be it.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
je kan stunts oefenen met je krukken of in een toneel iemand met een gebroken been spelen .
het is niet dat je op krukken loopt dat je geen audities mag doen.
als je je inschrijft in de toneelschool zal je leraar(es) wel zorgen voor een rol waar je krukken voor nodig hebt.

veel succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
The Voice of Holland!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding