Mijn vriend en ik willen heel graag trouwen maar we houden niet van ringen We willen wel 'iets' dragen ofzo van elkaar Is er een andere oplossing?

Een getatoeëerde ring is geen optie!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een ring is niet verplicht alleen het is het symbool van eeuwigheid, ja zou gewoon iets anders allebei kunnen nemen misschien iets met een teken met een bepaalde betekenis.

Antwoorden (11)

Je kunt de ring aan een ketting doen en dat dragen. Of een mooie gegraveerde armband.
13 jaar geleden
Een tattoo op een andere plek? Een ketting? Pffff... Is moelijk inderdaad...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een ketting is een mooi symbool. Zo eentje die ja kan openen en elkaars foto in kan zetten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als eerste zal ik aan een ketting denken met een graveerde tekst erin. Een armband zou ook kunnen, natuurlijk weer met een graveerde tekst ;-). Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik hoorde laatst van iemand dat ze elkaar horloges gaven... Met naam en datum op de onderkant.
Gefeliciteerd en succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan bij de juwelier een afbeelding kopen die je in tweeën breekt, en elk draagt een helft van deze afbeelding. Op de achterkant kan je naam en datum graveren laten.
Als je even goed op internet zoekt, kan je mooiere vinden dan deze afbeelding, maar kan zo snel niets anders vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een armband met elkaars naam erop misschien? Of gewoon allebei dezelfde/ een soortgelijke armband dragen. Het hoeft dan niet eens een gouden of zilveren armband te zijn, maar het kan ook van bijvoorbeeld een mooie stof.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn vrouw en ik hebben een mooi horloge gekocht, zij uiteraard het damesmodel. Dat is niet alleen veel functioneler dan een ring, maar je kijkt er ook veel vaker naar.

En met alle respect voor de ringdragers, ik voel me net een duif met zo'n ding.
13 jaar geleden
Het hoeft geen sieraad te zijn. Twee mooie chique mobieltjes met elkaars foto kan ook.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wie zegt dat het lang moet meegaan. Elk jaar op je trouwdag een nieuw mobieltje kan ook heel romantisch zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
elk jaar een nieuw mobieltje? pffff....
Een sleutelhanger met een foto van jullie er in gegraveerd en de datum van het trouwen er op laten graveren.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik bedoel wel een sleutelhanger van metaal.
Maar ik denk wel dat je dat begreep =)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dan kom je al snel uit bij de andere standaard sieraden zoals kettingen, horloges en armbanden denk ik