In principe kun je van je dromen en wensen voor het leven je werkelijkheid maken.

Hiervoor moet je je voorstellen (net doen als) het al zo is. Dus wil je dat het mooi weer wordt morgen, dan zeg je: het IS morgen mooi weer.

Wil je rijk worden dan zeg je: Ik BEN rijk. En ga je hiernaar gedragen.

Lees eens het boek "the secret" of de film. Hierin wordt dit uitgelegd.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

moeten het wel een beetje realistische dromen zijn ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ligt eraan wat je droomt natuurlijk.
Voorbeeld: Als je droomt dat je moeder wordt gegijzeld door de Taliban, lijkt me dat moeilijk te verwezenlijken.
Maar als je droomt dat je op pianoles gaat, lijkt me dat een stuk makkelijker uitvoerbaar...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het feit dat je het droomt, geeft in ieder geval aan dat je je ermee bezig houdt :-)
13 jaar geleden
Tot op zekere hoogte is dat wel mogelijk denk ik, ja. Zoals eerder aangegeven zijn er natuurlijk dingen waarover je droomt die enorm onrealistisch zijn, die dan weer niet te verwezenlijken zijn.

Dromen over bijvoorbeeld dingen die je wilt gaan doen, kan je wel verwezenlijken. Als je ergens over droomt waarvan je denkt: "Dat wil ik meemaken!" dan is er niemand die je tegenhoudt om daar naartoe te werken of om het gewoon te gaan doen.