Ik heb vaak steken onderin mijn buik terwijl ik net of nog lang ongesteld ben wat is er aan de hand?

Wat is er aan de hand? Pijnlijk!!!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Een eileider ontsteking veroorzaakt stekende pijn aan de zijkanten van de onderbuik.
De ontsteking kan zich verspreiden naar de eierstokken.

Maar ook de blinde darm kan bij infectie voor hevige steken zorgen linksonder in de onderbuik.

Je moet dus dringend naar een arts.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thanks

Andere antwoorden (2)

Dat klinkt niet goed. Het zou kunnen dat je een sluimerende ontsteking hebt, en als je zoiets verwaarloost, kan het behoorlijk uit de hand lopen. Ik zou daar echt even mee naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als dit een pijn is die je niet gewend bent of op een tijdstip die je niet gewend bent (dus buiten de menstruatie om) dan is het niet normaal.

Er is hier niemand die je kan vertellen wat je precies hebt, we kunnen alleen maar raden.

Ga naar je huisarts!