de eerste keer de pil gepakt

dus ik ben de eerste keer begonen met de pil de eerste dag van men menstruatie . Maar 3weken eerder had ik met men vriend betje gespeelt maar hij is niet in my klaar gekomen ... Ik was wel bang voor zwanger te worden wand ik had niets gebruikt . Maar toen ik heb wel men menstruatie gekregen op de dag dat ik het normaal moest krijgen en ik begin met de pil te nemen men eerste keer . Ik had zo rare gevoel pijn boven men buik .. Het gevoel dat ik moest overgeven.. Kan dat zijn dat de pil de menstruatie korter kan maken ?

Toegevoegd na 9 minuten:
help

Toegevoegd na 16 minuten:
help

Weet jij het antwoord?

/2500

Ik kan je vraag niet beantwoorden maar het lijkt me zinvoller als je een afspraak bij de huisarts maakt en hem eerlijk je verhaal vertelt. En als je niet naar de huisarts durft doe dan een zwangerschapstest. Je weet maar nooit. Maar met pijn in je buik moet je nooit lang blijven rond lopen.

Een zwangerschap begint doorgaans niet met buikpijn. Als je de pil gaat slikken op de eerste dag van je menstruatie zal deze meestal een heel stuk lichter en korter zijn dan je gewend bent. Misselijkheid kan ook heel goed komen door de spanning, je bent, terecht, toch ongerust of je misschien zwanger bent Ik zou een test doen voor je eigen geruststelling. En lees de bijsluier van je pil eens goed en rustig door ook op deze site staat veel informatie

Bronnen:
http://www.mijnpil.be/scripts/nl/1home/index.php?

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100