Wanneer je met een zekere regelmaat sexueel actief bent en de lichamelijke behoefte om 's nachts / tijdens je slaap de ' druk van de ketel' te halen minder wordt.

Maar ook later in je leven kun je er nog regelmatig door overvallen worden. Het houdt pas écht op als het lichamelijk allemaal niet meer zo wil, en met wat pech is dat vanaf ongeveer je veertigste, vijftigste, maar met wat geluk bijna je hele leven.

Het is een teken van je lichaam dat alles werkt zoals het hoort ; geniet er van ;-). Heb je er erg veel last van, vind je het vies, vervelend of genant, dan kan het helpen om te masturberen voor je gaat slapen, maar een waterdichte garantie is dat niet. Vooral als je nog erg jong bent, heeft je lichaam er niet zo veel problemen mee om je alsnog 's nachts te 'overvallen' .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Meestal houdt dat op als je min of meer regelmatig zaadlozingen hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet denk ik. Je kunt als volwassene ook natte dromen hebben. Ze komen in je pubertijd alleen vaker voor omdat je dan erg bezig bent met je sexuele ontwikkeling. Kortom de hormonen gieren door je lijf.
Ik ozu er gewoon van genieten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wanneer je genoeg masturbeert.