hoe komt het dat mijn borsten hangen?

ik heb nog niet echt veel borst zeg maar...
maar mijn borsten hangen een beetje (ik heb wel een bh) ik vraag me allen wel af hoe dat komt want bij vriendinnen van mij is dat niet zo ??

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Als de wet van de zwaartekracht het wint van de wet van de elasticiteit....

Doe de potloodtest: leg een potlood onder de borst. Valt het potlood, niets aan de hand, blijft het potlood hangen, cq klemt de borst het potlood tegen de borst.......

Goed passende BH dragen, zolang je geen moeder van 6 kinderen bent en/of 55? Niet klagen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Het is de zwaartekracht! Het is de wet! En de wet moet je gehoorzamen! Ook jouw borsten!

Alle borsten hangen. De ene vrouw is de andere niet. Het kan best zijn dat die van jou wat meer naar beneden wijzen dan die van je vriendinnen. Dat hoort dan bij jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan je vraagstelling ga ik er van uit dat je nog niet ouder dan 18 bent, je lichaam ondergaat op dit moment erg veel veranderingen, wacht geduldig af tot je volgroeid bent ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In het algemeen zijn er 2 hoofdvormen borsten. De peer en de appelvormige, terwijl de appelvormig heel lang fier overeind blijven hebben de peervormige al snel de nijging te gaan hangen. Dat is inherent aan de vorm van de onderhavige borsten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat mag je nu zeker niet gaan doen. Je borsten vergelijken met die van vriendinnen. De rest van jouw lichaam ziet er toch ook anders uit dan bij hen? Dat is toch normaal?
Iedereen is uniek en mooi op zijn manier.