Ik heb net flink gegymd, ben nu uitgeput. Ik moet om 6 uur al weer vakkenvullen bij C1000. Wat is de beste manier om mijn energie terug te krijgen?

Heeft slapen veel zin?
Of kan ik beter flink wat eten en drinken?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Lekker even op de bank liggen en over een uur pas wat eten. Je kunt ook een warm bad nemen en dan even liggen. Niet te lang, want dan val je te diep in slaap.

Iets eten. Een sportdrankje zoals AA als je dat hebt en gewoon ff ontspannen.

Eerst even eten & drinken en dan rustig tv kijken of rustig computeren maar blijf rusten daarnaast kun je ook gaan slapen wat je zelf al bij je vraag vroeg.

Bronnen:
van me eigen

een powernap van een uur en daarna flink wat druivensuiker (dextro energy) er in gooien en een bak koffie, of 1 á 2 blikjes redbull. Eten is ook goed maar niet teveel, daar wordt je dan juist weer lui van.

neem wat druivensuiker/druif in of neem een dextrol, eet ook wat puur chocola en een pepermuntje! en slapen? Nooit doen als je je energie wilt aanvullen!

Bronnen:
van mezelf ;-)

het is 18:25 dus je bent nu aan het werk maar de volgende keer als dit weer gebeurd.. ga lekker liggen en doe een dutje het beste is om 10 minuutjes te slapen, dat werkt beter dan een uur slapen. eet daarna gewoon wat. ik hoop dat je ervan opknapt!

energy drink!!!!!!!!!!!!! lekkerste is monster maar wel duur

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100