Ik heb net flink gegymd, ben nu uitgeput. Ik moet om 6 uur al weer vakkenvullen bij C1000. Wat is de beste manier om mijn energie terug te krijgen?

Heeft slapen veel zin?
Of kan ik beter flink wat eten en drinken?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste is altijd, om wat te eten na het sporten. Op het moment dat je sport, verbruik je energie. Die energie krijg jij binnen door te eten. Na de sport moet je het verbuik weer aanvullen door middel van een goede gezonde maaltijd. En hiermee bedoel ik niet bergen met eten naar binnen werken. Een gewone goede maaltijd als een paar boterhammen met bijvoorbeeld ei. Eiwitten zijn essentieel na het sporten om zo je herstel te bevorderen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jammer dat dit een reactie is, anders had ik je een + gegeven :P

Het beste antwoord

Lekker even op de bank liggen en over een uur pas wat eten. Je kunt ook een warm bad nemen en dan even liggen. Niet te lang, want dan val je te diep in slaap.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Iets eten. Een sportdrankje zoals AA als je dat hebt en gewoon ff ontspannen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst even eten & drinken
en dan rustig tv kijken of rustig computeren maar blijf rusten daarnaast kun je ook gaan slapen wat je zelf al bij je vraag vroeg.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een powernap van een uur en daarna flink wat druivensuiker (dextro energy) er in gooien en een bak koffie, of 1 á 2 blikjes redbull.
Eten is ook goed maar niet teveel, daar wordt je dan juist weer lui van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het niet zo dat als ik energie drinken neem, het over een uur is uitgewerkt en dat ik me dan juist nog meer moe ga voelen??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
SparklingEye is het wandelend voorbeeld van iemand die snel hart en vaatziektes en diabetes gaat krijgen als hij dit advies ook op zichzelf toepast.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Energydrank is puur vergif !!! En alles bij elkaar ga je inderdaad stuiteren en knal je daarna in een heel diep gat...
neem wat druivensuiker/druif in of neem een dextrol,
eet ook wat puur chocola en een pepermuntje!
en slapen? Nooit doen als je je energie wilt aanvullen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
het is 18:25 dus je bent nu aan het werk
maar de volgende keer als dit weer gebeurd..
ga lekker liggen en doe een dutje
het beste is om 10 minuutjes te slapen, dat werkt beter dan een uur slapen. eet daarna gewoon wat. ik hoop dat je ervan opknapt!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
energy drink!!!!!!!!!!!!! lekkerste is monster maar wel duur