als iemand heel erg faalt, hoe noem je zo iemand?

kan ik me vrienden mee plagen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
3.2K

Antwoorden (21)

een faalhaas
een epic failer
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
BATTLEFIELD!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
COD!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
NOOHHHH jammer man!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Epic fail..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Smaken verschillen maat.
Heb wel Battlefield 2 in de tijd gespeeld. Haha
Maar geen BO nog steeds MW2
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja toch ik speel het ook allebei, black ops heb ik ook maar die mag van mij de deur uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die mag zeker de deur uit
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nerd alert...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mensen die dat zeggen hebben er geen verstand van ;-)
Een prutser.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Faalhaas is de beste.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
landloper, faalhaas, 'heb je je hersenen thuisgelaten'
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Genifaal (i.p.v geniaal)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hier wat andere opties?

als iemand echt vaak duffe acties heeft kan je deze naam ook gebruiken voor anderen. (bv sjaak is vaak duf)

beste sjaak aktie weer van je he?
of... pffff.... stuk Sjaak wat je er bent.

handige harrie (cynisch)

als een keer wel wat lukt 'zo, das zeldzaam! koop een gebakje, dan gaan we het samen vieren!'

Toegevoegd na 10 minuten:
opper-faler
master- faler
vraag of ze last hebben van faaldwang (keer wat anders dan faalangst)

vraag, als ze toch zo goed zijn in het falen, of ze kunnen falen in het falen.

overtuig ze ervan dat het niet erg is om een keer niet te falen, en ze in dat geval gewoon vrienden van je blijven.

vertel dat het bijzonder is om bij zoveel falen toch een gezond eigenbeeld kunnen hebben en dat je dit erg knap vind.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Afhankelijk van de situatie kan ongeschikt een optie zijn... Maar zoals sommigen al zeggen faalhaas is een goede benaming.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Of gewoon mislukkeling. Maar iemand die op GoeieVraag.nl vraagt naar woorden waarmee hij zijn vrienden kan plagen is eigenlijk ook wel een epic failer...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en wie het woord EPIC gebuikt .... ahum ;-)
*looser
*minkukel
*bijgoochem
*schlemiel
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een faggot
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dus als iemand heel erg faalt dan is hij een homo, wauw jij bent goed in Engels!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hij is de goedste in Engels denk ik.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
you are probably the goodest speaking person here on GV!
bij mij zegt iedereen faling ipv paling omdat wij wat met vissen hbbn :P zoals: viskunde geschiedevis enzzz
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
faler
faalhaas
faaliemand
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zo iemand noem ik bryan8888, zo iemand die het leuk vindt anderen te plagen maar zelf niet kan bedenken hoe.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is iemand die zijn/haar dag niet heeft.
Je kunt deze persoon uilskuiken noemen, maar er komt een dag dat je zelf zult falen. hoe harder je deze mensen op hun pechdag afvalt, hoe erger jij het dan om de oren krijgt.
Falen op zich is al vervelend, het is bijna gemeen om DAN ook nog te plagen, iemand kan zich dan echt kl.... gaan voelen.
Een vriendelijke opmerking is dan veel meer waard dan misbruik van de situatie te maken.
je moet je goed realiseren dat wat je zaait, zul je ook oogsten.!!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
a piece of fail
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bryan8888,of nog een 8 erbij.:-)
13 jaar geleden
Een Falert.
meer mogelijkheden:
sukkel, loser, e.d. kunnen wel tijdelijk..

Of je maakt het ''gewoon'' kenbaar door hard "FAIL" of "EPIC FAILL" te roepen..

Toegevoegd na 36 seconden:
een failende zou ook kunnen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
úber-faler
epic-failer
faler-führer (heb je een leuke alliteratie)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een eendvogel (ander woord voor stommerik)

Persoonlijk gebruik ik de woorden: Pannekoek en Lampenkap graag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
In mijn ogen voldoet maar 1 woord, helaas niet Nederlands: loser.
Het bekt gewoon lekker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een zompie
een vrucht
een goudvis
de runner-up (2e plaats) in het wereldkampioenschap falen
een klootviool