als iemand heel erg faalt, hoe noem je zo iemand?

kan ik me vrienden mee plagen.

Weet jij het antwoord?

/2500

dan noem je hem bryan8888

Faalhaas is de beste.

landloper, faalhaas, 'heb je je hersenen thuisgelaten'

Genifaal (i.p.v geniaal)

Afhankelijk van de situatie kan ongeschikt een optie zijn... Maar zoals sommigen al zeggen faalhaas is een goede benaming.

faler faalhaas faaliemand

Dat is iemand die zijn/haar dag niet heeft. Je kunt deze persoon uilskuiken noemen, maar er komt een dag dat je zelf zult falen. hoe harder je deze mensen op hun pechdag afvalt, hoe erger jij het dan om de oren krijgt. Falen op zich is al vervelend, het is bijna gemeen om DAN ook nog te plagen, iemand kan zich dan echt kl.... gaan voelen. Een vriendelijke opmerking is dan veel meer waard dan misbruik van de situatie te maken. je moet je goed realiseren dat wat je zaait, zul je ook oogsten.!!

Een eendvogel (ander woord voor stommerik) Persoonlijk gebruik ik de woorden: Pannekoek en Lampenkap graag

In mijn ogen voldoet maar 1 woord, helaas niet Nederlands: loser. Het bekt gewoon lekker.

een zompie een vrucht een goudvis de runner-up (2e plaats) in het wereldkampioenschap falen een klootviool

hij kan zich altijd nog laten ombouwen naar een meisje.. Heb je er een vriendinnetje bij ..

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100