Na kanker baarmoeder en eierstokken weggehaald, altijd al last van overbeharing, teveel mannelijk hormoon, wordt dit nu minder?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (2)

deze vraag kun u beter stellen bij www.olijf.nl hier kunt u veel informatie vinden omtrent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit is iets wat niemand echt ene klaar antwoord kan op geven. Ik kan je juist wel een tip geven: ken je diane 35 pil ? naar het schijnt krijg je daardoor meer vrouwelijke hormonen zodat je minder overbeharing zou krijgen.
Heb nog ene linkje ondertussen ook gevonden blijkbaar is het wetenschappelijk bewezen. Vele groetjes Ritchie