Deze vraag werd al eerder beantwoord op GV, zie de bron hieronder.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat wat minder wordt, sterft gewoon af. En het wordt niet meer levend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Na 7 jaar zijn je longen bijna helemaal schoon, k heb eens opgelet bij bio. :D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nooit, het is een fabeltje.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die wordrn nooit meer schoon, alleen al door het feit dat de buitenlucht in een stads en dorpscentrum smerig is met smerige lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
DAT is dan wél weer waar. Maar na een x aantal jaren (5 tot 10 meen ik) zijn ze wel weer vergelijkbaar met die van iemand die nooit gerookt heeft. De schade aan je bloedvaten heeft iets langer nodig.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lezen! Ik zeg dat ze niet schoon worden. Ik zeg niet dat ze niet vergelijkbaar worden met een niet roker. Het feit is namelijk dat een niet roker ook geen schone longen heeft door in ademen van vieze lucht.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee, dat zeg ik net. Daarom krijg je ook een plusje, slimmie ! Ze worden nooit meer schoon, maar wel vergelijkbaar met (even vies als ?) bij een niet-roker.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, zie het al. Ik moet leren lezen.