Het haarzakje laten verwijderen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Uittrekken met pincet?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
En als je t jaartje niet vind?
je huid op die plaats goed scrubben.
je kan daar een lekker ruikend spulletje voor kopen, maar gewoon suiker of zout volstaat ook.
regelmatig doen, en na afloop een likje creme erover.
Rieneke1
13 jaar geleden
Onder de douche scrubben als je huid zacht is. Kan met een scrubhandschoen maar ook met bijvoorbeeld scrubzout. Kan je bij de meeste drogisten wel vinden. Ik heb zelf scrub van sabon. Die is echt top!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Had ik ook. Eindeloos dat ding eruit trekken. zucht. Bleef maar terug komen. Maar ik heb gewonnen. Sinds een paar jaar is hij al niet meer teruggekomen. En anders je huid daar goed blijven insmeren. Dit maakt de huid zachter waardoor de kans kleiner wordt dat hij ingroeit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb ik ook last van, al meer dan een jaar.
Bij mij helpt niks.
Het enige wat ik doe, ik 3x per week wegscheren......
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alsmaar volhouden en eruit trekken. 't Is niet anders...
Soms heb je zo'n hardnekkige...