Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben telaat voor de beugeltandarts. Ik had een afspraak van 45 minuten, worden er nu kosten in rekening gebracht?

zo ja, hoeveel ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet een orthodontist volgens mij...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kunt voor jezelf ook de vraag omkeren:
Moet de -tandarts nu inkomsten derving hebben doordat ik niet ben op komen dagen?

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

Dat ligt aan de tandarts. Bij mij moet ik inderdaad betalen. Dat is het hele bedrag wat ik ook zou betalen als ik er wel was.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is mij ook wel eens overkomen en ik hoefde niet te betalen. Dit is per tandarts verschillend maar misschien hangt het er ook wel een beetje van af hoe vaak je dit overkomt, het kan iedereen natuurlijk een keer gebeuren. Als je eerlijk uitlegt dat je het bent vergeten zal hij vast wel over zn hart strijken...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, al verschilt dit waarschijnlijk van Orthodontist.

Want ze waarschuwen je wel dat als je verhinderd word bij de afspraak, je dat van tevoren moet melden (Meestal 24 uur van tevoren)

"Hoeveel is dat dan, in Euro's?"

De kans is klein dat er een echte geldboete komt, maar dat kan je niet uitsluiten. Hoeveel het precies word, kan je naar gissen.. Maar ik persoonlijk denk niet meer dan 5 euro..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en hoeveel zou een geldboete dan gaan kosten ?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een geldboete van niet minder dan 5 euro? Dat slaat nergens op. Hoogstwaarschijnlijk moet je gewoon betalen wat je zou hebben betaald als je wel was gekomen (alleen wordt het nu niet vergoed), de tandarts wil er namelijk geen verlies op maken dat jij niet komt. Ik denk eerder aan 60 - 100 euro.
Verwijderde gebruiker