Wanneer ben je te onregelmatig ongesteld?

En wat zijn mogelijke gevolgen daarvan?
(het gaat indirect over mij, daarom nog deze gegevens: geen alcohol/seks/rook/koffie/drugs, +- eens per twee weken vlees (+- twee keer per week vis en vleesvervangers), vaak te weinig slaap, zo nu en dan joggen, afgelopen weekeind 19 jaar geworden, erfelijke ziekte Duchenne in de familie)

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Heb je dit al lang? of ineens.... Als het ineens veranderd zou ik even met de dokter gaan praten en als het nooit anders is geweest niet.

Ik denk als er de ene keer 1 week tussen zit en de andere week 8 denk ik

Als jij het te onregelmatig vindt, dan is het waarschijnlijk ook zo, omdat jij dat zo ervaart. lijkt me niet dat er gevolgen zijn van onregelmatig ongesteld zijn, lijkt me alleen voor jezelf zo vervelend, dat je nooit weet wanneer en of je misschien wel of niet overtijd bent als er toch seks in het spel komt later. Als jij er mee zit, dan kun je met je huisarts overleggen wat de opties zijn om er enige regelmaat in te krijgen.

Altijd even naar de huisarts met plotselinge veranderingen, waarschijnlijk is het 'zomaar', maar dan nog is het goed om andere oorzaken uit te sluiten. Ook kun je dan praten over manieren om het te reguleren, als je dat wilt, bijvoorbeeld met anticonceptiva.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100