als je een gaatje bovenin je oor hebt laten schieten hoelang is het nog gevoelig?

Ik heb gisterenmiddag een gaatje bovenin m'n rechteroor laten schieten en het doet nu pijn als je er langs gaat bijvoorbeeld

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1K

Antwoorden (5)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Niet
bij mijn bleef het een week wel erg gevoelig
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat ligt per mens
Ik had ee bijvoorbeeld twee dagen last van maar mijn vriendin had er helemaal geen last van.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker in de gaten houden, mocht er zich een enorme bukt om heen ontwikkelen dan is t tijd om je oorbel eruit te halen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet het knopje veel draaien en druppelen met sterilon. Bij één op de honderd mensen ongeveer, gaat het nooit over....dan is ie in een kleine zenuw-baan geschoten en blijft het altijd gevoelig tot je hem verwijderd.Als dit niet het geval is zou het binnen een week of twee wel over moeten zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Tegen mij is juist gezegd: zo weinig mogelijk aanzitten ;)