als een kado gekregen een bon voor dagje uit voor 2 dan mijn kinderen,wie neem ik mee en kan ik dan vragen aan die gene die ik meeneem een bedrag?

gezien het een kado is speciaal voor mij, kinderen hebben er voor gespaard en nee ik heb geen partner.of het beste alleen te gaan zodat ik niemand kwetsen zal?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

Je kinderen hebben het bedoeld om uit te gaan met een vriendin, denk ik. Want anders hadden ze wel een bon gegeven voor 3 personen als ze zelf hadden meegewild.

Is er een vriendin die veel voor jou doet? Kun je haar mooi eens uitnodigen. Of een vriendin die het ook heel goed zou doen eens er uit te zijn? Mooie gelegenheid met deze bon.

Bedenk waar je heen wilt. Als je een actief winkeldagje ergens wilt gaan doen, dan niet iemand meenemen die slecht ter been is. Wil je naar een wellness, dan niet met een vriendin die in de wachtkamer op je wacht tot je klaar bent. Jouw dag. Jij gaat genieten!

Wat een leuk gebaar van je kinderen!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ik zou of met beste vriend of vriendin gaan. Of een 3de kaartje kopen en je 2 kinderen dit bedrag laten delen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je vraagt je beste vriendin om een dagje met je mee te gaan. En nee. je vraagt haar niet om mee te betalen, Immers, het cadeau is een dagje uit voor jou en iemand die je mee wilt nemen. Daar dan van je gezelschapspersoon geld voor vragen is gek. Wie weet, nodigt ze jou dan volgende keer een keer uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hier vraag je geen geld voor, het is immers een kado toch? het was waarschijnlijk de bedoeling van jou kinderen om met iemand anders te gaan, anders kochten ze wel een kaartje voor hun zelf, of alleen voor jou.

een vriendin van mij had ook zoiets, en die vroeg aan mij geld. Mooi niet dat ik meeging. Het is een kado voor 2 mensen waar zij niks voor heeft betaald, en ze zou het toch met 2 mensen kunnen doen, dus waarom zou je daar dan in godsnaam aan mee betalen?
grote onzin vind ik dat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Is het de bedoeling om de woorden van de vraag zelf in de goede volgorde te zetten?