Wat vind je mooier, de winter, de lente, de zomer of de herfst?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Elk seizoen heeft zo zijn mooie kanten; - de zomer geeft mooie warme avonden - de herfst geeft kleurenpracht - de winter geeft witte landschappen - de lente geeft ontwakende natuur Maar als ik moet kiezen dan is het de lente, waar alles weer tot leven lijkt te komen.

Eerlijk gezegd vind ik ze allemaal even mooi. Elk seizoen heeft zijn mooie natuurverschijnselen.

Ik vind juist de overgangen tussen de seizoen mooi.

Als je van de natuur houdt zijn alle jaargetijden mooi...

De lente.. na die lange donkere dagen weer de zon op mijn gezicht voelen... weer wakker worden van licht door de gordijnen, het eerste terrasje buiten pikken, de tuin die zich weer opent...

Toch wel de lente. Meer zon maar niet te heet.

Oh.. moet ik echt kiezen? ;) Elk jaargetijde heeft zijn charmes. De winter: rijp op de takken, vers gevallen sneeuw De herfst: een schilderij van kleuren, herfstgeur, paddestoelen De lente: alles in de knop, vogelnesten, lammetjes, lentegroen De zomer: mooie zomerbloeiers, warmte, buitenleven Nee, ik kan niet kiezen en ben blij dat we in Nederland nog echt vier seizoenen hebben.

absoluut de zomer! lekker alles open en toch warm (als het meezit), buiten leven, alles groeit en bloeit mmmmmm : ))

Een strenge winter, met vreselijk veel sneeuw en een elfstedentocht. Lekker ingesneeuwd zijn en niet naar je werk kunnen. Prachtig. Op 't strand bakken in de zomer? Mij niet gezien.

Het maakt me niet uit zolang het maar droog is en tussen de 18 en 23 graden met een luchtvochtigheid van niet meer dan 66%...

de lente, mooie frisse nieuwe natuur, de vogeltjes fluiten op het hardst, de bollenstreek in bloei, aangename temperaturen, niet te heet, vakantiegeld, winstuitkering, bonussen, vrije feestdagen van de baas....

Elke keer als ik een seizoen bijna zat ben, begint er weer een nieuw seizoen om van te genieten! En elk seizoen heeft zijn onmiskenbare charme! En wat zouden wij Nederlanders moeten als we geen seizoenen hadden. Elk seizoen willen we iets om over te mopperen! Te warm, te koud, te nat, te glad, teveel wind. te weinig regen..... Elk seizoen zijn charme en zijn gemopper!!

Zomer, maar als het me te warm wordt verlang ik weer naar de winter. En als het op z'n tijd dan weer winter is, verlang ik weer naar de zomer. :S

Ik ben een echt wandelmens, dus voor mij is elk jaargetijde even mooi.

De lente en de herfst. De lente, omdat het dan zo lekker ruikt, door de bloemen. De herfst, omdat de kleuren, rood, geel, bruin, zo mooi bij elkaar passen. De zomer en winter niet, omdat ik niet van grote hitte hou en van kou teveel lichamelijke klachten krijg. (Toch vind ik sneeuw dan weer wél mooi!)

Geen enkele voorkeur, ik geniet het hele jaar.

De lente omdat we dan de zomer nog in petto hebben. Twee maal zongeluk.

Ieder seizoen heeft wel wat, maar ik heb de herfst altijd het mooiste gevonden. De vele verschillende kleuren van de natuur, daar kan ik echt van genieten.

Elk seizoen op z'n tijd... Mij lijkt het verschrikkelijk als elk seizoen het hele jaar zou overheersen..

Zomer en lente. Minder kans op regen. Ik haat het namelijk om helemaal doorweekt op school te komen.!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100