is het normaal dat je in de puberteit naar jongens en meisjes kijkt en er ook seksuelen dingen over denkt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.1K

Het beste antwoord

Is heel normaal ., voor een puber jongen gaat het denk ik meer op wanneer ie een meisje ziet .
Omdat er nou eenmaal meer aaneen meisje te zien is .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Ja dat is niet vreemd, je bent nieuwsgierig en leert jezelf en je voorkeuren ontdekken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee.
Kimath
12 jaar geleden
+ is niks mis mee.
De meeste mensen zijn niet louter heteroseksueel en daar over fantaseren is heel normaal en niet alleen in de puberteit. Zelfs verder gaan dan fantaseren is niet ongewoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, waarom niet. Je bent een puber of je bent het niet!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, dat is heel normaal, en niet alleen in de pubertijd. Ook daarna mag je gerust naar anderen kijken en er over fantaseren.
jc54
12 jaar geleden
Als je het aan je leeftijdsgenoten zal vragen face to face zullen ze het (bijna) allemaal ontkennen. Iedereen is een beetje onzeker op die leeftijd en iedereen kijkt naar elkaar, hoe iedereen veranderd, lichamen veranderen. De pubertijd is een lichamelijke revolutie dus er gebeurd vanalles en het is maar wat interesant om daar naar te kijken.
Jou gedachten zijn jou geheimen. Iedereen denkt en voelt vanalles in de pubertijd en daarna ook nog.
Dat zegt nog niet zo veel over je eventuele sexuele voorkeur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat is normaal, en dat zegt inderdaad nog niks over je sexueele geaardheid
In de pubertijd ben je op ontdekkingstocht naar jezelf, op onderzoek, je moet het nog allemaal uitzoeken

Geen zorgen maken dus!