Als door kanker je darmen niet meer werken en je een infuus met water en glucose krijgt. Hoe lang heb je dan nog te leven?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Ziekten
1K
Ritsuka
11 jaar geleden
Lastig te zeggen..
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
We zijn geen dokters. De vraag klinkt ook een beetje ongepast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt toch ook een infuus met alle voedingsstoffen krijgen of niet?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
@Pelle, de darmen doen meer dan alleen voedingsstoffen opnemen, o.a. de afvalstoffen afkomstig van je lever gaan de darmen in. Meestal zijn er ook uitzaaiingen in andere organen. Dit is een terminale fase, aan vitamines heb je dan niet veel meer.
Een antwoord op de vraag is niet te geven, maar het zal kort tot zeer kort zijn, hoewel er vast een uitzondering mogelijk is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zeg alleen maar dat het kan toch? Het leek net of de vraagsteller denkt dat er maar 1 soort infuus is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zag dat als extra informatie: als dat geen tijdelijke maatregel is, dan is het waarschijnlijk zover dat voeding geen meerwaarde meer heeft.

Antwoorden (1)

Dit is heel moeilijk te zeggen, het ene persoon is het ander niet. Het scheelt ook om te weten hoelang de persoon al kanker heeft.

Ik raad je aan om aan een dokter dit te vragen,