Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Zoveelste dieetvraag van me .. Is een rijstwafel met een plak kippenvlees een goed tussendoortje?

Omdat die jammie noodles het helaas niet is :(

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
812
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kwark met vruchten (appel sinasappel peer ed)is ook een verantwoord tussen doortje het vult ook lekker en bevat geen dikmakers
Kimath
13 jaar geleden
dat doe ik ook vaak, bakje kwark of yoghurt met vruchtjes :D heerlijk!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik eet het vaak s'middags als ik gesport heb en thuis kom lekker met een beetje kaneel(bij kwark dan)of met roer of biogarde yoghurt mjammie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@homa er word wel vaker over koetjes en kalfjes gepraat die niet helemaal on topic zijn in de reakties :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ok wist ik veel dat dat mocht
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de reakties doen de mods niet zo moeilijk als het beschaafd is blijft alles eigenlijk wel staan.maar ik heb zelf wel eens een reaktie die ik zo onbeleefd vond gemeld bij moderator en die was zo verwijderd.
Oh nog een ongevraagde tip die goed is om aftevallen is veel water drinken.zelf koop ik van die kleine flesjes water en vul die dan thuis met kraan water dan kan ik ongeveer bijhouden hoeveel water ik drink.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Ja dat is een verantwoord tussendoortje.

Je kunt er ook tonijn op doen of tomaatjes en radijsjes enz.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt er zelfs twee tussendoortjes van maken. Eentje voor de rijstwafel en een voor twee plakjes kippenvlees.
Beide caloriearm.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja dat is een super verantwoord tussendoortje
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja rijstwafels zijn hele goede tussen doortjes je kunt ze lekker beleggen met wat margerine en olijven en een plakje kaas met wat mosterd of komkommer met een beetje kruidenkaas en marmite.om mijn 2fafo,s te noemen.ik zelf koop rijstwafels per doos en maak een feestje van beleggen en opeten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding