ik voel me achtervolgt wat doe ik ?

normaal stapt nooit iemand af aan mijn halte en nu wel. en hij had met percies al effe in de gaten.
en hij moest dan ook toeevallliig de straat oversteken richting waar ik naartoe moest. maar ik kon nog net over voor het rood werd en hij niet .
dus ik weet het niet zeker.
maar wat als ik merk dat ik achtervolgt word.
PS:ik heb enkele dagen geleden ruzie gehad met iemand en die zei : ''ik laat het hier niet bij'' daarom ben ik nu zo op men hoede.
stel ik word wel degelijk achtervolgt ..
wat doe ik ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Het beste antwoord

Dit was één keer..
Als je de volgende keer nog eens die ervaring en dat vermoeden hebt ga je de keer daarop met een vriend/vriendin reizen. Die stapt een halte eerder/verder in en kan jou en de eventuele achtervolger op de foto zetten. Loop op je route een winkel in en blijf daar lang. Laat je vriend/vriendin die persoon achtervolgen tot een eindpunt.

Dan heb je gelijk wat je vermoeden betreft. Die persoon volgt jou. Daarvan kun je aangifte doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Geloof eens in het toeval, van de gelijk uitstappende passagier. Een achtervolger laat zich niet in de weg staan door een rood licht.
Misschien had die persoon ook het idee dat jij hem ind e gaten hield, dus bleef hij naar jou kijken (dacht misschien dat jullie elkaar ergens van moesten kenne ofzo, omdat jij stiekum hem in de gaten bleef houden.
En loopt hij/zij nog te denken, : waar zou ik die persoon van moeten kennen?
anneliez
13 jaar geleden
vraag of een vriend of vriendin met je meeloopt en zorg altijd waar jij loopt dat er ook andere mensen zijn, en loop nooit met het donker buiten. ik hoop dat je er wat aan hebt? maar ik weet wel hoe je je voelt ik had dat ook een keer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het beste kun je ongemerkt een foto met je gsm van de achtervolger maken,en daarmee naar de politie gaan. Vertel daar je verhaal,terwijl de politie de foto vergelijkt met criminelen uit het opsporingsregister. Volg daarna de aanwijzingen van de politie. waarschijnlijk zullen ze hem pakken dmv een set up als ie jou weer achtervolgt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat doen ze echt niet op basis van een verhaal van 'Ik denk dat ik achtervolgd word'.