Zwanger worden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vrouwen veranderen ongeveer zes keer in hun leven van cupmaat. Ik ben van een B-cup naar een D-cup gegaan nadat ik aan de pil ging. Dat was één van de bijwerkingen waar ik persoonlijk 'last' van had.

De bijwerkingen verschillen per persoon dus er is geen garantie voor grotere borsten, en heel erg natuurlijk is deze manier eigenlijk ook niet.

Wat je wel kan doen is de borstspieren (de spieren ONDER je borsten, in je borsten zelf zitten geen spieren) trainen. Het schijnt dat je borsten daardoor wat meer naar voren gaan staan en dat ze daardoor groter lijken. Al moet ik zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee heb.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Amber8
een jaar geleden
Welke pil gebruik je?
Het verhaal gaat dat in het plantje hop (dat in bier verwerkt wordt) lichaamseigen oestrogenen zitten die de borsten aanzetten tot groeien. Helaas is dit niet helemaal waar, omdat de hoeveelheid bier die je zou moeten drinken om genoeg oestrogeen binnen te krijgen gelijk staat aan zeer zwaar alcoholisme.
Wat je dus wél zou kunnen doen is op een hopplantje kauwen. Echt lekker is het niet (hop zorgt voor de bittere smaak aan bier) maar het zal zeker werken.

Aan te raden is de borstenl regelmatig te masseren. Dit bevordert de bloedsomloop, en geeft je borsten de kàns (niet de garantie) makkelijker te groeien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zou wel handig zijn maar denk niet dat het zo kan maar wel wat steviger met oefeningen handen op borst hoogte tegen elkaar drukken en dan 10 sec volhouden per keer en op bouwen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar slaat dat nou weer op
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Haha ja sorry, het is toch echt zo..
Alle minners zijn vast mensen met kleine tietjes, die nooit Fristi drinken :-P
Bh met vulling dragen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
CHOCOLA !! Volgens mijn dochter !!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door veel te eten / aan te komen.
Maar daar worden niet alleen je borsten groter van, en de toename is uitsluitend in proportie. Ook tijdens een zwangerschap en borstvoedingsperiode groeien de borsten vaak, maar meestal maar tijdelijk.

Een veilige, goede manier die alleen en blijvend de borsten aanpakt is er helaas niet ; dan zouden plastisch chirurgen hun siliconen wel aan de wilgen kunnen hangen.

Toegevoegd na 56 seconden:
Oh, je net 15 zie ik. Dan is een beetje geduld hebben ook nog wel de moeite waard ; je borsten groeien nog wel even door. Niet per se twee cupmaten, maar zeker nog wel wat.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja dat kan zeker,ik had ook altijd van die erwten op een plankje zoals ze dat zeiden.ten eerste goed eten,gezond eten,! op de sportschool kun je speciale borstoefeningen,met gewichten doen,vraag het aan de instructeur..niet overdrijven. maar als je dit een paar maanden volhoud!weet ik zeker dat je borsten stevig en groter zijn.succes