Hoe krijg ik grotere borsten (op een natuurlyke manier)?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Als je daar een antwoord op kan vinden hoef je voor de rest van je leven nooit meer te werken, dan ben je binnen. Maar maak je geen zorgen, het antwoord bestaat niet. Toegevoegd na 15 uur: Er is nog wel een therapeutische behandeling mogelijk. Borstvergroting door handoplegging. Baat het niet dan schaad het niet.

Vrouwen veranderen ongeveer zes keer in hun leven van cupmaat. Ik ben van een B-cup naar een D-cup gegaan nadat ik aan de pil ging. Dat was één van de bijwerkingen waar ik persoonlijk 'last' van had. De bijwerkingen verschillen per persoon dus er is geen garantie voor grotere borsten, en heel erg natuurlijk is deze manier eigenlijk ook niet. Wat je wel kan doen is de borstspieren (de spieren ONDER je borsten, in je borsten zelf zitten geen spieren) trainen. Het schijnt dat je borsten daardoor wat meer naar voren gaan staan en dat ze daardoor groter lijken. Al moet ik zeggen dat ik hier zelf geen ervaring mee heb.

Het verhaal gaat dat in het plantje hop (dat in bier verwerkt wordt) lichaamseigen oestrogenen zitten die de borsten aanzetten tot groeien. Helaas is dit niet helemaal waar, omdat de hoeveelheid bier die je zou moeten drinken om genoeg oestrogeen binnen te krijgen gelijk staat aan zeer zwaar alcoholisme. Wat je dus wél zou kunnen doen is op een hopplantje kauwen. Echt lekker is het niet (hop zorgt voor de bittere smaak aan bier) maar het zal zeker werken. Aan te raden is de borstenl regelmatig te masseren. Dit bevordert de bloedsomloop, en geeft je borsten de kàns (niet de garantie) makkelijker te groeien.

leer tevreden te zijn met je eigen lichaam bij sommige mensen werkt het mischien wel al die verhalen van aan de pil gaan of aan komen of zwager raken maar bij mij worden ze niet groter ik heb vanaf mijn 16de jaar maat 75 A ik ben van 50 naar 57 kilo gegaan maar ze groeide niets

de pil, aankomen, extra oestrogeen ergens vandaan toveren. voor een iets minder natuurlijke manier maar geen implantaten kan je ook make up gebruiken (zie filmpje) vanaf 5:00 ong gaat het over grotere borsten

misschien moet je het positief bekijken, als je kleine borsten hebt krijg je later geen hangborsten ;) Toegevoegd na 1 dag: ik ben trouwens sowieso meer fan van kleinere borsten (en ik ben volgens mijn niet de enige, kijk maar naar andere antwoorden ;) )

CHOCOLA !! Volgens mijn dochter !!

Elke dag netjes bidden. God red

Wc papier ;)

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100