Hoelang kan je een broodje hagelslag bewaren zonder hem te koelen?

Hallo allemaal, ik heb een vraagje. Hoelang kan je een broodje met boter en hagelslag bewaren in een zakje buiten de koeling. Ik heb namelijk vanochtend een broodje gesmeerd en vanavond opgegeten maar ik maak me nu een beetje zorgen omdat ik geen idee heb tot hoelang je dat kan bewaren. Ik hoop graag van iemand een antwoord te ontvangen.
groetjes

een jaar geleden
2.1K

Het beste antwoord

Eén dag (met de temperatuur van vandaag) is geen probleem. (Mits het zakje goed gesloten is).
een jaar geleden
eenvraagje
een jaar geleden
Heel erg bedankt!

Andere antwoorden (1)

Al eet je dat de volgende dag pas, het zal dan alleen wat klef zijn, maar als je honger hebt nog goed te eten
een jaar geleden