Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat is toch die gevoelige plek op je hoofd?

Als ik lekker onder een warme douche sta, mijn haren gewassen, en ik laat de sproeikop op mijn hoofd, het sop er uitspoelen, is er een bepaalde plaats op je hoofd , krijg ik koude rillingen.Ik weet niet of je nog snapt wat ik bedoel, het is een beetje lastig te omschrijven.

Toegevoegd na 47 minuten:
Dus niet goed begrepen: een bepaalde plaats op je hoofd,midden boven. waar dus die straal water terecht komt, geeft een rilling, vergelijk met een kleine electr.schok.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik weet niet of je wel eens gehoord hebt van chakra's? Je kruinchakra bevindt zich op die plek, deze is verantwoordelijk voor uitstoot en opname van energie voor je lichaam, het kan zijn dat deze plek gevoelig is
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Jij krijgt kippenvel van de douchekop op een bepaalde plek op je hoofd, ik krijg kippenvel als ik net onder de douche stap van koud naar warm, ik denk dat het kippenvel moment voor iedereen anders is...Dat wat jij beschrijft, dat herken ik helaas niet...

Toegevoegd na 2 minuten:
Ik denk dat ik helemaal verkeerd gelezen heb, koude rillingen is wat anders dan kippenvel krijgen, maar goed, als ik dus zoals ik al schreef, onder de douche stap dan krijg ik die rilling omdat ik an van koud naar warm ga en dan komt bij mij het kippenvel opzetten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien is die plek precies je kruin? De haren groeien daar een andere kant op en het kan een kleine "ergernis" geven als je die tegen de groeirichting in besproeit, omdat ze dan meer druk uitoefenen op je huid en het haarzakje.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je moet niet vergeten dat als je de sproeier op je hoofd zet, natuurlijk je hoofd het eerste verwarmt, ik herken dit ook, later als je de sproeier verplaats naar bv je benen wordt het minder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding