waarom zie je op tv (reclames) alleen maar mooie meisjes ?en in het echte leven zie ik ze nooit

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Antwoorden (4)

Dat verkoopt beter.
Het zijn modellen, die ook nog eens gefotoshopt worden. Ze bestaan dat eigenlijk ook niet zoals je ze ziet.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eummmmm is dit een serieuze vraag?

Er zitten allemaal modellen in die reclame die speciaal uitgezocht zijn.

De mensen die jij tegenkomt zijn 99 van de 100 keer geen model en al helemaal niet speciaal uitgezocht om jou tegen te komen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moest hardop lachen om die laatste zin. +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat doet me deugt, een dag niet gelachen is een dag niet geleefd :)
Door de make-up, haarstyling en studiolampen lijk je totaal anders.
Dit neemt ook zeker 1 tot 1 1/2 uur in beslag.

De meeste vrouwen hebben hier simpelweg geen tijd voor om dit elke dag te doen.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik zou trouwens genoeg mooie mensen rondlopen op straat, natuurlijke schoonheden genoeg.

De mensen in de reclames zijn over het algemeen van een modellenbureau. Er word voor de reclame naar een specifieke look gezocht.

Toegevoegd na 4 minuten:
Hier een paar voorbeelden hoe een professioneel model veranderd met make-up en hairstyling: http://tmagazine.blogs.nytimes.com/tag/model-morphosis/
12 jaar geleden
Kimath
12 jaar geleden
Ik heb zelf trouwens ook eens een fotoshoot gedaan. Als je de voor en na foto's ziet, herken je jezelf al bijna niet meer terug!
Omdat het echte leven de tv niet is.
Ik zie ook heel andere artsen in het ziekenhuis, en ik kom eigenlijk (bij mijn weten) nooit een seriemoordenaar tegen, terwijl ik die vaak op tv zie.