Waar zou je naar toe gaan?

Stel: Je word om wat voor rede dan ook, het land uitgezet.

Je mag kiezen naar een bestemming naar keuze. Geld speelt geen rol.

Waar zou je naar toe gaan?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.4K

Antwoorden (28)

Geld speelt geen rol? Monaco.
14 jaar geleden
Naar (de oostkant van) Canada - ik heb een tijdje vee-gedreven in de Rocky Mountains (Ja, cowgirl for het "echie") Wat een overweldigend-mooie natuur, en wat een vriendelijke, "natuurlijke" mensen ! (in de zin van.....geen geblahblah....)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Terug naar Californië.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou naar Suriname gaan, volgens mij heeft dat land wel toekomst en men is niet zo opgefokt als hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat wordt of Groot Brittanie (Londen) of Duitsland (Berlijn). In beide landen vriendelijke mensen, veel cultuur en allerlei soorten mensen. Geld speelt geen rol, toch? Dan koop ik een mooi huis bv in Hampstead Heath. Rustig en toch dicht bij de stad.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Waarschijnlijk naar de Verenigde Staten. Maar waar precies? Geen idee, al zie ik me niet wonen ergens in Kentucky of Iowa.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ierland.
Prachtig land leuke aardige mensen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou naar het pitoreske Peñiscola gaan...

En voor alle duidelijkheid: Dit ligt in Spanje...

En wellicht bedenk ik me nog wel en vestig ik me ergens in de Algarve...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Belgie, want dat is lekker dichtbij mijn familie en vrienden en gezellig
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kuna Yala. Bijna 400 Caraibische eilandjes voor de kust van Panama, autonoom bestuurd door de Kuna-indianen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Een land met veel mogelijkheden, Fries Land

Toegevoegd op 07-06-2009 13:27:28
Of anders naar Malaysia
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik zou wel naar Avignon of Rome willen. Lijkt me helemaal geweldig om daar echt te wonen. Nu ik er zo over nadenk vind ik Barcelona ook super.
In alle 3 de steden kun je shoppen, zonnen, studeren en cultuur snuiven.
Ik zie mezelf al helemaal daar zitten!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
In Zuid-Spanje denk ik. Lekker weer, mooie taal en niet belachelijk ver weg van mijn failie en vrienden.

Toegevoegd op 07-06-2009 13:36:36
failie=familie
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Barcelona, absoluut. Mooiste stad ter wereld!
Antoni
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Cook Islands, lijkt me wel wat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Frankrijk : fraternité, liberté, égalité
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tsja, als geld toch geen rol speelt. Dan zou ik toch een huis op de maan kopen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zweden, dat zijn we toch al van plan als de kids het huis uit zijn, dus dat kan dan in één keer.
Wel makkelijk als geld geen rol speelt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuw Zeeland, 100% zeker. Natuur en rust. En dan maar hopen dat ik nooit meer terug hoeft te komen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Canada. Daar wil ik zo graag heen! --> orka's ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nieuw Zeeland!
Of: De malediven, Indonesie, Groenland, Ghana, Mexico, Miami, Hawaii, Australie, Fuji, Thailand... Oh, er zijn er zoveel meer! :)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Townsend Tennessee, Schitterend gelegen aan de rand van de Great Smoky Mountains.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
India, omdat het daar zo druk is dat een rare Nederlander niet opvalt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Moeilijk Nieuw-Zeeland of Canada hebben mijn voorkeur, maar ook Ierland en Noorwegen sluit ik niet uit (alhoewel... bij de laatste is de alcohol wel erg duur)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
klingt misschien echt heel stom maar ik heb werkelijk geen idee.
niets lijkt mij beter dan hoe ik het nu heb.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als ik Nederland uitgezet zou worden? Tja, wanneer geld geen rol speelt, zou ik de vrijheid nemen om gewoon overal naar toe te gaan. Nederland is al zo beperkt en het politieke klimaat lijkt die beperking steeds meer te versterken. Ik begrijp echt niet meer waarom mensen bij vertrek uit eigen land Nederland kiezen. Vaak is het ook eerst Duitsland of Frankrijk, maar toch.

Wanneer ik het land wordt uitgezet, ben ik ook al mijn bezittingen kwijt (tenzij ik de inhoud van m'n huis in een paar vrachtwagens mee kan nemen). Dat houdt in dat ik ook de vrijheid van m'n bezittende bestaan heb (gedwongen, maar jah, ben zelf niet zo van keuzes maken ;) ). Dus als ik het land wordt uitgezet, zal ik eerst langs vrienden in Amerika, Zuid-Afrika en Taiwan gaan. Daarna gewoon doorreizen en leren, werken, genieten.

Misschien dat ik mezelf over een paar jaar 'het land uitzet'.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
New Orleans. The city of jazz, voodoo en vampiers. Heerlijk eten en vriendelijke mensen. En dan een mooi oud huis in the garden district of een apartement in French Quarter.

Maar in de realiteit wordt het London waar ik naartoe verhuis. Ook geen slechte stad, toch.