Waar maak jij je het meeste zorgen om?

Klimaatverandering? Kredietcrises? Persoonlijke relaties?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.3K

Antwoorden (13)

Klimaatverandering=HOAX.
Kredietcrisis nog niet maar kan nog komen
Persoonlijke relaties zijn gelukkig goed maak ik mij echt geen zorgen om.
Maak me wel zorgen om de voortgaande individualisering van de maatschappij
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Klimaatverandering hoax? Kan je dat onderbouwen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kan de milieulobby dat onderbouwen? nee dus
Ik maak me het meeste zorgen om hoge rekeningen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Niet zo veel kopen dan
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik had het eigenlijk meer over energierekeningen e.d.. Nu ga je waarschijnlijk zeggen: 'Wees zuiniger met energie!' Maar dat doe ik al!
Over de stabiliteit in de wereld in het algemeen en in Europa in het bijzonder. Het bied veel voordelen die Europese gemeenschap, maar het is ook weer voedingsbodem voor interne spanningen. De toetreding van Turkije vind ik helemaal tricky. Dan krijgen we landen als Irak en Syrië als buren....

Toegevoegd op 07-06-2009 11:26:50
Klimaatverandering is een normaal natuurverschijnsel. We boffen dat het de laatste 12000 jaar zo stabiel is. Daar maak ik me geen zorgen om.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Om mijn kinderen. Het gaat ze goed, ze doen het goed, het zijn geweldige meiden, ze doen het goed op school, en toch......blijft het een voortdurende bron van zorg. En ik kan niet eens voorbeelden geven, het zijn gewoon allemaal van die kleine dingetjes.
In het groot maak ik me zorgen om de verloedering van de samenleving. Maar daar ben ik vast niet de enige in, en je kunt er zo weinig aan doen, behalve je kinderen er zo goed mogelijk op voorbereiden en ze leren voor zichzelf na te denken en betere keuzes te maken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Geert Wilders weet met succes destructief haat te zaaien. Ik maak me zorgen om de oogst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak me het meest zorgen om persoonlijke dingen zoals relaties. De grote problemen kan ik zelf toch niet direct oplossen en heb ik te weinig invloed op. Het is niet dat ik de grote problemen (honger in de wereld bijvoorbeeld) negeer, maar ik lig er ook niet wakker van.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De klimaatverandering word vooral in stand gehouden door 'Al Gore' achtige figuren...

De kredietcrisis zit al weer in de eindfase...

Persoonlijke relaties heb ik me nog nooit zorgen om gemaakt en zal ik in de toekomst ook geen zorgen over maken. Bepaalde strubbelingen zijn wellicht nooit te voorkomen. Maar aan de andere kant is er ook nog zo iets als communicatie. Wanneer je niet communiseert over problemen dan zul je, je altijd zorgen moeten maken over problemen met je persoonlijke relaties...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Eens met wat je zegt over Gore, maar met die kredietcrisis kun je nog voor verrassingen komen te staan. Zie mijn vraag over de Amerikaanse staatsschuld.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik hou ook rekening met het feit dat dit nog wel eens tot problemen kan leiden. "De dag dat de dollar valt!" is nabij. En het is te hopen dat de Euro voor die tijd tot wereldmunt is aangenomen. We zitten nu alleen in dat grijze gebied waarin we alle kanten op kunnen...
Toename van geweld in de samenleving.

Klimaatverandering maak ik me geen zorgen over, iig niet dusdanig dat ik er voor wakker lig. Gewoon zelf je steentje bijdragen, meer kun je niet doen.

Kredietcrisis heb ik me nog geen zorgen over gemaakt, aangezien dit naar mijn idee een sterk overdreven gegeven is, aangewakkerd door de media. Tevens kun je hier zelf weinig aan veranderen.

Persoonlijke relaties daar kan ik me zeker wel zorgen over maken, maar het lijkt me dan iedereen dat wel heeft.
Je hebt hier zelf invloed hebt, en bent dus ook eerder in staat hier je zorgen over te maken. Bijvoorbeeld dat je spijt van een bepaalde uitspraak hebt en dat je iemand in je directe omgeving hiermee pijn hebt gedaan. Om maar een simpel voorbeeld te noemen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Meeste zorgen: Of de kredietcrisis nog zal leiden tot effecten die nog moeten gaan komen. Ofwel: men zegt dat we het ergste hebben gehad, maar klopt dat wel?

Klimaatverandering is een grote onzekerheid. Geen idee of de mens het veroorzaakt.

Ik las recentelijk een aantal oude krantenartikelen, eind jaren '70 en begin jaren '80. De milieubeweging maakte zich grote zorgen om de klimaatverandering. Men stelde voor om zoveel mogelijk olie te verbranden. Op die manier zouden we hopelijk voldoende CO2 in de atmosfeer kunnen brengen om de dreigende afkoeling te stoppen, of anders op z'n minst uit te stellen.

Als we niet heel snel heel serieuze aktie zouden ondernemen, met alle landen van de wereld samen, dan zou een ijstijd onafwendbaar zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De klimaatverandering baart me zorgen omdat ik nog geen manier heb gevonden om aan deze hoax geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat de beschaving ten onder gaat. Daar maak ik mij zorgen over. Mensen die maar wat roepen en bloed willen zien, geen nuance meer hebben. Dat er op hoog niveau mensen zijn die met hun eigen gelijkje de boel kapot maken.

Het milieu , het uitsterven van de dieren, de klimaatverandering. de overbevolking. De mensen die het niet kunnen oplossen omdat ze niet willen luisteren. Ik maak me nog het meest zorgen over de volgende generatie. In wat voor wereld moeten zij wonen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik maak mij vrij veel zorgen om de snel toenemende kriminaliteit van buitenlanders in ons land. Blijkbaar wordt het maar geaccepteerd en wordt er niks tegen ondernomen, omdat men bang is. Ik vind het schandalig dat deze onderwereldfiguren hier de boel voor het zeggen hebben en dat er niks gebeurd. Hier maak ik mij dus zorgen over.

Toegevoegd op 07-06-2009 16:26:39
Oh ja, en voordat men begint te roepen dat ik een racist zou zou of een Wilders aanhanger, dat is dus niet zo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ook al gaat het nog zo slecht met mij, als het maar goed gaat met mijn kinderen, die hebben mijn hoogste prioriteit.