hoe kan het dat gespierde mannen (bijv. Taylor Lautner) geen borsthaar hebben en "niet gespierde" mannen niet?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2K

Antwoorden (7)

Gespierde mannen zijn meer met hun uiterlijk bezig, en scheren of waxen hun borsthaar weg, zodat het mooi glimt als ze zich met olie insmeren.
bamibal
13 jaar geleden
Ze scheren het eraf. Er zijn bodybuilders die ook hun armen en benen scheren omdat, zeker als je het in de massage olie zet, de spieren dan mooier uit komen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gespierde mannen willen hun spieren graag laten zien dus scheren zich en niet gespierde mannen niet
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gespierde en niet gespierde mannen kunnen allebei borsthaar hebben of niet. Hormonenkwestie en geen spierkwestie
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Puur toeval..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
gespierd of niet dat maakt niet uit maar veel mannen harsen het ook
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zij scheren of harsen hun borst haar. Steeds meer mannen en sporters die in de spotlight staan ontharen het ongewenst haar om praktische redenen. Een daarvan is dan dat de spieren beter tot uiting komen.