Wat schrijf je in een kaart aan een zus die bijna geopereerd moet worden aan een fatale ziekte?

Ik zit eigenlijk zonder woorden omdat ik niet goed weet wat het resultaat zal worden van de operatie.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Jij ook heel veel sterkte, is geen makkelijke tijd!

Het beste antwoord

Je kan haar schrijven dat je in gedachten bij haar zal zijn en dat je hoopt dat zij jouw liefde zal voelen. Vertel haar
dat ze heel erg veel voor je betekent en wens haar de kracht toe goed door de operatie heen te komen.
Sterkte (voor jou)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Dat je van haar houdt, aan haar denk en het beste ervan hoopt en dat jullie de moed niet opgeven, en belangrijker ; dat zij dat ook niet doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik zou het niet beter kunnen verwoorden!+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+2 en dat wij nu ook aan jou en je zus denken!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Aan mij zus?
Dat is zo moeilijk om te verwoorden, zelf heb ik dat net meegemaakt met een goede vriendin en die heeft het gelukkig zoals het er nu uitziet gered.

Op de kaart zou ik zetten;

Wat er ook gebeurd, we houden van je en weten zeker dat jij het overwint omdat jij weet dat we niet zonder je kunnen. Dus zet hem op, we wachten op je!

Heel veel sterkte ermee!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve zus, 't is moeilijk allemaal. Maar weet dat er in gedachten veel mensen aan je denken. Hou van je. Heel veel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schrijf er iets op waar ze graag naar uitkijkt,en wat ze altijd graag heeft gedaan en nog doet.
Dit zal haar wil om te genezen en herstellen versterken.

Het klinkt gek,maar ik had vroeger een oude onderwijzer.
Die stelde de vraag.?
Als een jongen in het ziekenhuis ligt.
Wat zul je hem dan geven,
een leesboek,of een voetbal.
De onderwijzer zei ,geef hem een voetbal.
Dat versterkt zijn wil om weer naar buiten te kunnen,want hij wil met die bal spelen.
Zet er iets op waarmee ze een mooi vooruitzicht heeft.
En natuurlijk ook dat jullie met haar mee leven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
zeg gewoon dat ze het gaat halen en dat je bij haar bent in gedachten. dat het allemaal goed komt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Lieve (naam),
ik zal in je hart bij je zijn.
Je bent veel waard voor mij, ik zal de hele tijd aan je denken.
ik zal voor je hopen en duimen.
en nog meer van dat.
Maar maak het geen standaard brief.
Wat ook leuk is voor haar is een gedicht wat je voor haar hebt geschreven dus een gedicht is ook leuk om te schrijven.

Veel sterkte aan je zus!

Toegevoegd na 1 minuut:
doe er ook een goede herinnering van jullie samen bij die leuk is om aan te denken en zeg bijvoorbeeld: als je beter bent gaan we samen schaatsen ofzo, iets wat ze leuk vind want dat verstevigd haar wil van beter worden en gaan schaatsen ofzo.