www.zorgvergelijk.nl

Toegevoegd na 5 minuten:
http://www.verzekeringssite.nl/zorgverzekering/

Toegevoegd na 5 minuten:
je moet wel enkele gegevens invoeren zoals leeftijd enz want anders kunnen ze je premie niet berekenen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zonder in te hoeven loggen..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Thnx!

Andere antwoorden (5)

www.independer.nl en dan kiezen voor zorgverzekering
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Schijnt niet helemaal 'Independent' te zijn. Ze krijgen provisie van de zorgverzekeraars.
Annswers
13 jaar geleden
oh?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://nos.nl/artikel/203832-kritiek-verzekeraars-op-independer.html
Je moet wel alert blijven want de zogenaamde önafhankelijke" vergelijkers zijn minder onafhankelijk dat ze zeggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat is eigenlijk heel persoonlijk.

Kijk wat je nodig hebt en denkt te hebben in het nieuwe jaar: fysiotherapie, tandarts, orthodontist, bepaalde medicatie.

Dan pak je er een paar uit met een lagere maandpremie en je gaat kijken of die dat vergoeden. Als de een meer vergoedt dan de ander, heb je al een keuzemogelijkheid.

Let op vrijheid van kiezen van ziekenhuizen en zo. Als je in A woont wil je ook in A naar het ziekenhuis. Niet naar S of Z (noem maar een letter) omdat jouw zorgverzekeraar daar een contract mee heeft.
En natuurlijk de zorgwijzer, die helpt je ook op weg.
Plus je kunt eens vragen bij vriendinnen of familie wat hun ervaringen zijn.

Blijkt achteraf dat het toch niet helemaal goed is voor jou, dan heb je over een jaar weer de keuze tot overstappen en weet je mogelijk nog beter waar je op moet letten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
KiesBeter.nl is een website van de overheid, dus hier wordt niet-commerciële informatie aangeboden. Je kan hier ook zorgverzekeringen vergelijken:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
www.independer.nl