kunnen ze dit egt verbiede

ik had een relatie met een jonge ma hij woont niet thuis maar bij een instantie.. zijn hulpverleners hebben iets tegen mij ik zou liegen over iets wat me is overkomen.. mijn vriend moest het gedwongen uit maken.. en mogen elkaar niet meer spreken nu..
maar dit kunnen ze toch niet werkelijk verbieden of wel..?

belangrijk: hij staat onder curatele.. (of hoe je het schrijft..)

Toegevoegd na 16 minuten:
sorry van de typ fouten

Toegevoegd na 22 minuten:
ik hoef daar niks meer over te hore n over mijn verkeerde spelling.. ik wil graag een antwoord op mijn vraag.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Volgens mij moet je toch de spellingscontrole er even doorhalen voor je een vraag plaatst.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
sorry ik ben dislextys en heb hem in haast getypt dat gat het vaak fout
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Extra reden om die spellingcontrole te gebruiken, dan haal je er zo het grootste deel van de fouten al uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
en dan nu graag minder over mijn typfouten maar antwoord op mijn vraag! ps. zo veel staan er niet in alleen de egt is een grote nou sorry hoor! antwoord op vraag aub.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ik wil gewoon weten wat ik kan doen.. ik hou van hem en hij van mij het slaat nerges op we waren al 7 maand samen en hij is echt gedwongen het uit te maken.. hij houd van me dat weet ik zeker hij heeft me gistere nog een ketting met zijn naam gegeven en zo iets geef je niet als je al verplan bent het uit te maken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet leuk ik127!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je al bedacht dat zijn hulpverleners dit niet zullen doen om jou of hem te pesten? Is het misschien, héél misschien mogelijk dat het beter voor hem is om op dit moment geen relatie (met jou) te hebben? Als je zoveel van hem houdt, wat is dan belangrijker? Dat hij van jou is, of dat het goed met hem gaat? Hij zal ook al niet voor niets in die instelling zitten, toch? Hij zit daar omdat hij die hulp ook echt nódig heeft.

Antwoorden (4)

Ik denk niet dat leidingen van woon/gezinsvervangende tehuizen een liefde kunnen verbieden, maar als hij een keus heeft, of met jou omgaan of een woongroep waar hij als hij het zelf ook wil wat kan leren, dan is het al snel zijn eigen keus.
Je licht ook te weinig toe om daar een goed antwoord op te geven. Staat hij onder curatele of staat hij onder toezicht van de kinderrechter? Dat verschilt nogal van elkaar namelijk....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
hij staat echt onder curatele, welke info heb je nog meer nodig? ik wil gewoon bij hem samen zijn vind het zoiezo al belache lijk da we elkaar nu dus niet eens mogen spreke mja
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik ken jou of zijn situatie natuurlijk niet, maar ik dacht als hij onder toezicht staat, dan kunnen aan bepaalde dingen waar de leidingen of voogden het niet mee eens zijn, behoorlijke consequenties voor hem zitten. Kijk ik snap dat jij ff baalt dat hij het uit moest maken, maar het is zijn keus.... Wat daar ook de reden van is. Hij vindt dat wat de begeleiding aangeeft wel waar is anders had hij het echt niet uit gemaakt. En.... daar komt bij dat stiekem alles mag, dat zou ook zijn keus kunnen zijn....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Nee dat kunnen ze niet maar ze kunnen wel invloed uitoefenen en die jongen maakt daar uiteindelijk zelf een beslissing voor. Wat hij blijkbaar ook gedaan heeft want hij heeft het uitgemaakt. Dus wanneer die jongen er zelf achter staat kan je niets. Er kan gezegd worden dat jij een slechte invloed op hem hebt. Lullig maar waar
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het maakt wel verschil hoe oud jullie zijn.
Maar als hij onder curatele staat, hebben ze wel wat over hem te zeggen. Misschien zijn ze bang voor verkeerde invloed, of willen ze dat hij eerst bijvoorbeeld een opleiding afmaakt en dat hij daar zijn hoofd bij houdt.

Wat je eventueel kunt doen is een gesprek aanvragen, en uitleggen hoe je er over denkt en vragen wat ze tegen je hebben. En je kunt ook proberen je verstandig op te stellen zodat ze je niet op dom gedrag kunnen 'pakken'.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Van mij ook een +
Al denk ik dat het voor haar moeilijk is om een gesprek aan te gaan zonder uiteindelijk een goed antwoord, gezien hoe de reacties zijn op de reacties op haar vraag. Maar was wel het beste te doen....
Misschien is het slim de hulpverleners te laten zien wat ze willen zien: Een braaf meisje die een goeie invloed is.

Ik kwam (door je opvallende avatar) je andere vraag over kleding tegen.

Trek eens wat anders aan: spijkersbroek met bloesje en je haren "netjes": Jij verandert er niet door, maar mensen zien je wel anders.

(dit zou niet nodig hoeven te zijn, maar is in dit geval misschien wel het slimste)