Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

mijn borsten doen pijn en worden grootter en harder??? heb nu pijn tot aan me borstkast??

heb hang borsten na me 3 bevallingen en het ligt ook niet aan mijn maandelijkse bezoek, doet ook pijn als ik hoest

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
736
KennisDelen
13 jaar geleden
Moet dit echt via "GoeieVraag"?
Persoonlijk zou ik me er prettiger bij voelen als je dit met je huisarts bespreekt (of evt. via een medisch forum, als die bestaan)

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

misschien verwacht je opnieuw een kindje?? Als dit niet zo is, zou ik zeker naar de dokter gaan. Je kan nooit te vroeg gaan voor een onderzoek.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je pijn hebt als je hoest, zou ik dat zeker aan je huisarts voorleggen. Kan geheel losstaan van wat er met je borsten gebeurt, maar dat zou ik ook even overleggen.
Pijn is een signaal ergens van, dus bel je huisarts even.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hoewel je er nog wat erg jong voor bent..sluit ik het niet helemaal uit dat je al een beetje aan de overgang bent begonnen.

Wat echter ook mogelijk is, is dat je aan een borstontsteking lijdt.

Beide mogelijkheden en wellicht nog een groot aantal meerdere, kun je het best even met je arts bespreken.

Die kan je gericht onderzoeken om te zien wat er werkelijk met je borsten aan de hand is.

Wacht in elk geval maar niet te lang met het bezoek aan je arts..

Sterkte en groet,

Ton
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding