Wat is het verschil tussen MDMA kristallen en XTC?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
5.7K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vraag het niet omdat ik het wil gebruike ik vroeg het me gewoon af =)

Het beste antwoord

MDMA is de stof die in XTC zou moeten zitten.
In kristalvorm kan het maximaal 84% zuiver zijn, maar in een XTC-pil zitten ook veel vulstoffen en soms niet eens MDMA meer soms mCCP, zie hier: http://www.jellinek.nl/informatie_en_advies/vraag_en_antwoord/vraag/504/Wat-is-mCCP ).
Mocht je iets in deze richting willen aanschaffen en/of gebruiken: laat de boel altijd testen. Zie hier voor adressen, en ja, dat is anoniem: http://www.drugs-test.nl/waar-kan-ik-drugs-laten-testen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

ik doet t ff kort hoor
van mdma is het effect dat liefige warme gevoel
xtc is mdma met speed dan heb je dat marme lievige met waar met wat meer bite
xtc is beter voor feesten en dansen
mdma voor een knuffelige praat sfeer en minder geschikt voor feesten

maar het is allemaal troep(exuuss)