Nee, aambeienzalf onttrekt vocht aan je huid en zal rimpels alleen maar meer zichtbaar maken. Het werkt wel tegen wallen onder de ogen, veroorzaakt door teveel vocht.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 Klopt
Je was me net voor.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry Ruth ;-)

Andere antwoorden (3)

jawel, tegen die rimpeltjes rond of in je kont.

Toegevoegd op 29-05-2009 22:07:48
Overigens vind ik het erg onverstandig om met geneesmiddelen te experimenteren en te gebruiken voor andere kwalen dan ze ontworpen zijn.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
welnee..hoorde vandaag trouwens dat sperma (!) goed voor je huid zou zijn...mm ff proberen maar denk i ;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb een hele strakke buik van de "spiegeleitjes".
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Hahahahah...wff ....ff die kat eruit halen...
Modellen gebruiken het om wallen onder de ogen te bestrijden. Daar helpt het wel tegen.
(Zelf heb ik het nooit gebruikt, maar uit betrouwbare bron vernomen. Of het gezond is dat is maar de vraag.)

Het gaat dus een zwelling tegen en rimpels zijn geen zwelling.