Wat zijn de bultjes onder mijn oksels?

Ik heb al een paar weken last van bultjes onder mijn oksels. Het is maar een bultje onder iedere oksel en de doen allebij pijn als ik ze aanraak. Ik wil graag weten wat het zou kunnen zijn. Misschien een opgezette klier? Laat het me weten, alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
scheer je je oksels??

Antwoorden (4)

Kan inderdaad een opgezette klier zijn, talgkliertje bijvoorbeeld.
Zou ook een "vetbultje" kunnen zijn.

Maar vertrouw je het niet of blijf je er last van houden gewoon even langs de huisarts gaan!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan een talgkliertje zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik raad je aan naar de dokter te gaan, het is beter om bulten onder een oksel na te laten kjken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt een reactie van je lymfe klieren, die aan geven dat er ergens in de buurt een infectie zit.
Kan heel onschuldig zijn, maar zou er toch even mee naar je dokter gaan, maar misschien heb je gewoon last van je deo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kan goed kloppen want ik heb dit ook vaak van deo.