Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Wat zijn de bultjes onder mijn oksels?

Ik heb al een paar weken last van bultjes onder mijn oksels. Het is maar een bultje onder iedere oksel en de doen allebij pijn als ik ze aanraak. Ik wil graag weten wat het zou kunnen zijn. Misschien een opgezette klier? Laat het me weten, alvast bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Kan inderdaad een opgezette klier zijn, talgkliertje bijvoorbeeld. Zou ook een "vetbultje" kunnen zijn. Maar vertrouw je het niet of blijf je er last van houden gewoon even langs de huisarts gaan!

Dat kan een talgkliertje zijn.

Ik raad je aan naar de dokter te gaan, het is beter om bulten onder een oksel na te laten kjken

Het lijkt een reactie van je lymfe klieren, die aan geven dat er ergens in de buurt een infectie zit. Kan heel onschuldig zijn, maar zou er toch even mee naar je dokter gaan, maar misschien heb je gewoon last van je deo.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100