Ik tril altijd na inspanning, hoe kan dit?

Vooral mijn armen trillen

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
Eet je wel genoeg?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja, eigenlijk te veel zelfs

Het beste antwoord

Dat zijn ongecontroleerde spierspanningen. Je spieren hebben hard moeten werken en kunnen zich minder makkelijk ontspannen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het kan spanning/ nevositeit zijn, het kan echter ook dat je bloedspiegel te laag is doordat je weinig hebt gegeten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+, Toevoeging: je bloedspiegel kan ook te laag zijn door andere redenen, hiervoor hoef je niet te weinig gegeten te hebben.
Dit kan komen door de adrenaline die je hebt opgewekt door je zo intensief in te spannen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
door de inspanning gaan de vaten open staan doordoor krijgen de spieren te weinig bloed daardoor gaan ze trillen heel normaal hoor :-)