Wie heeft tips of ervaringen bij oorpijn door het kaakgewricht?

Vanaf mei heb ik al oorpijn;dan heel erg dan bijna niet.Het begon met ooronstekingen waarna de pijn niet weg ging.De huisarts verwees me door naar de KNO arts die niets kon vinden en me doorverwees naar een Gnatoloog.
Wie heeft hier ervaring mee en kan me wat tips of ervaringen vertellen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Het beste antwoord

mijn dochter heeft er al 7 jaar last van en is ook via oorarts naar gnatoloog verwezen . ze is daarna bij een specialist in utrecht gekomen en hij heeft haar goed geholpen. ze heeft nog steeds last maar wel is de kaak beter te bewegen en is de pijn wel minder geworden.hij heet zachariasse en werkt bij speciale tandkunde in utrecht. via hem zijn we er nu achter dat ze ook psychische problemen heeft die er mee te maken hebben.het kan komen dat je door spanning te veel klemt met je kaken.