Hoe kan ik het beste met snel boose mensen. Om gaan

ik heb veel vriendin de snel boos worden

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Het beste antwoord

En jij, is er iets aan jou wat hun boos maakt? Heeft het verhaal soms twee kanten?het is duidelijk dat je niet van ruzie houdt, want je doet moeite om op deze site tips te verzamelen. Voor de zekerheid- ik ken je niet natuurlijk, geef ik jou de tip om zelf niet agressief over te komen als je praat. Denk hierbij aan je lichaamstaal, je gezichtsuitdrukkingen en je taalgebruik. Gebruik de "ik-boodschap", bijv. " Ik vind het vervelend als je zo kwaad bent." of zoiets, in ieder geval niet beschuldigend " Jij bent zelf een ....!" dan krijg je al snel dat je vriendin alleen maar in de verdediging gaat. laat weten dat je je vriendin waardeert, en dat je het graag gezellig wilt houden. Als je dit al hebt geprobeerd en het werkt niet, neem een poosje afstand. Een vriendschap hoeft niet per se afgelopen te zijn, maar het kan gewoon een tijdje op een laag pitje staan, en op een later moment kan het ineens weer beter klikken. En dat is dan mooi meegenomen! Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

gewoon een keer tegen ze zeggen dat je dat heel irritant vind. misschien hebben ze het zelf niet eens in de gaten.
verder zou ik dat gedrag gewoon negeren,,.
13 jaar geleden
rebecca
13 jaar geleden
als ze dat zo tegen mij zou zeggen dan komt ze maar weer terug als ze afgekoeld is. ik zou gewoon naar huis gaan dan.
tenzij er echt iets is.
omdraaien en weglopen, en zeggen dat je weer met haar praat wanneer ze niet meer zo gauw boos word..
als je dit niet aanpakt, blijft ze dit doen...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door juist zelf heel kalm te blijven. Maak met rustige woorden, met een lage stem, duidelijk dat je alleen kunt overleggen als zij/hij het rustig met jou overlegd.

Vooral de lage stem en rustig spreken heeft een kalmerend effect