Hoe gaan de puisten bovenaan je gezicht onderaan je haren weg?

Je hebt van die puisten net onder je haar helemaal bovenaan je wenkbrauwen . Hoe verdwijnen die?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Niet, dat heb je gewoon. Wat je wel kan doen is een anti bacteriele gezichtszeep gebruiken en dagelijks je gezicht ermee reinigen mits die geschikt is voor het type huid die je hebt.

Succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Reinig je huid goed maar mild. De puisten kunnen ook juist door de pony komen. Doe 's nachts een haarspeld in zodat je voorhoofd vrij is. Overdag zou ook ideaal zijn, maar ik denk niet dat je daar veel zin in hebt. :-)Dag en nacht dunnetjes insmeren met een dagcreme voor de vette huid.