Wat is een love joint precies, en werkt het echt?

Een vriendin en ik willen wel eens een love joint nemen, en na even gegoogeld te hebben zou dit een joint zijn zonder wiet maar met herbal stofjes erin, waardoor je geiler zou worden?

Werkt dit echt?

Groetjes & Bedankt!:)

Toegevoegd na 15 uur:
niet de discussie wel / niet blowen e.d uitlokken en niet over beginnen.
Weet zelf wat ik doe en accepteer de eventuele consequenties die kunnen komen. Ik doet het waarschijnlijk ook maar voor bepaalde tijd want na een tijdje lijkt me de lol ook wel weer er van af.

Dus graag serieuze antwoorden en niet discussie zelf erover uitlokken.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9K

Het beste antwoord

Ik laat je leeftijd hier buiten beschouwing; want dat heeft niets met je vraag te maken (wellicht een tip voor anderen die nog willen antwoorden).

Ik heb er wel eens eentje gerookt, en ik kan je zeggen dat ik 'm echt héel erg smerig vond. 1. De smaak is ranzig, 2. Ik kreeg door die overvloed van zoete smaak hoofdpijn (kan aan mij persoonlijk liggen, ik krijg van zoveel hoofdpijn), 3. Hij is zo licht, dat 'ie op de helft ofzo al zo warm wordt dat 't bijna pijn aan je lippen doet om het te roken, 4. Ik werd er totaal niet geil van

Dus ik raad het af, omdat het echt niks, maar dan ook niks voorstelt ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

je bent 13 zie ik..
ik zal het even uitleggen
een love joint bevat rotzooi zoals ook een normale joint wat je hersenen aantast en je denkvermogen.
van een love joint weet ik neit of je geiler word wel weet ik dat het besteis dat je op jouw leeftijd gewoon met je lego blokjes blijft spelen en gewoon naar school toe gaat.
Maar kwa jointjes het is wel slecht vooral op deze hele jonge leeftijd.
je zou toch goed moeten leren voor je school
plus dat jij het niet in de shop kan halen omdat je jezelf moet legitimeren
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een - omdat het
1. geen antwoord op me vraag is
2. vroeg tevens niks over legitimeren in shops en ps het gaat over een LOVE joint, zit geen wiet in als het goed is maar normale jointjes rook ik ook soms en snap wel wat daar in zit..
3. mensen van 13 jaar spelen niet meer met lego blokjes, hier niet tenminste. Ben wel baas over mijn eigen leven, hoe goed je advies ook bedoelt is maar toch een minnetje hiervoor.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
wouw,gigacoole reactie!!! en nu dan van mij ook een punt 4 je vraag!
wij zijn inderdaad niet meer met legoblokjes aan t spelen!
jezus,wat een neerbuigend antwoord van menneke 1990!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
o ja,van mij dus ook een vette -
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ee, idd man!
sterredag
13 jaar geleden
Ondanks er regelmatig in bepaalde gevallen beter een goed advies gegeven wordt en neit echt ingegaan wordt op de vraag, ben ik van mening dat dit niet zo'n vraag is. We hebben hier niet met een blowverslaafde puber te maken namelijk die we anders gaan proberen een verslaving in de hand te laten houden. De vraag is: WAT is een love joint precies, en werkt het echt. Dan vind ik dit absoluut geen waardevol antwoord. Had anders geweest als je de reactie erop als aanvulling erbij had gezet. En inderdaad ben het met bovenstaande kids eens... 13 jarige en legoblokjes... ja als ze samen met hun broertje spelen, maar is inderdaad niet meer echt van deze tijd en klinkt wel heeel denigrerend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Heb je zeker zijn aanvulling niet gezien sterredag :)
sterredag
13 jaar geleden
Oke en waarom zou ik die niet gezien hebben? dat hij iets van plan is te doen en nog niet zoveel, en het feit dat deze aanvulling pas kwam nadat dit antwoord is geschreven. Doet dus echt niks af aan wat ik zojuist heb gezegd. Het gaat hier niet om een verslaafde die probeert zijn verslaving in stand te houden. Het gaat hier om iemand die iets wil gaan doen waaraan hij verslaafd zou kunnen worden, in plaats van belerig en denergerend te doen, kan je beter juiste informatie geven.
nee van een love joint word je niet bepaald geil ik ieder geval niet maar als je nog maar 13 bent moet je oppassen met roken je belemmert de groei van je lichaam in een hele belangrijke ontwikkelingsperiode en dat niet alleen je word er ook niet echt slimmer van want je bent je hersenen ermee aan het afbreken en als je het nu toch niet kan laten bespreek het met een ouder en doe het niet als er niemand is die nuchter blijft zo is er altijd iemand die kan helpen als er iets fout gaat
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Deze dingen werken helaas voor jullie slechts op het Placebo-effect. Het werkt dus niet, je kunt dan beter een romantische gezellige sfeer creëren, samen in bad gaan, en dan een gewone joint roken.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Herbal love joint
Het zorgt voor een ontspannend effect en geeft een lichte high.
Ingrediënten: Damiana, Passiebloem, Skullcap, Pepermunt en Lobelia.

Te koop in o.a. smartshops.

Bovenstaande Ingrediënten, zijn van planten, en dat is wiet ook (hennep)

Het kruid wat dan werkt voor de seksuele opwinding is damina, daar kan je ook thee van zetten en daar hoef je dus ook geen love joint voor te roken.

Damina is een kleine struik van ongeveer 1 a 2 meter hoog. Ze groeit in de subtropische gebieden zoals Texas en Mexico.
Bij normaal gebruik is het kruid onschadelijk. Van de thee gebruik je 1 a 2 kopjes per dag. Van de tinctuur 1 ml per dag. Capsules met gemalen kruid dienen 2 x daags te worden genomen. Het effect zal na een week worden opgemerkt.
Overmatig gebruik zou leverbeschadigingen kunnen opleveren daar het kruid een stapeleffect vertoond. Ook dient men er alert op te zijn dat Damiana de ijzerresorptie vertraagd. De werking van antidiabetica, bloeddrukverlagende middelen en antidepressivica kan door Damiana worden versterkt. Gebruik tijdens de zwangerschap wordt afgeraden vanwege het stimulerende effect op de voortplantingsorganen.

Dit laatste komt omdat het je bloedsomloop stimuleert, hierdoor kan je dus ietwat seksueler opgewonden van raken, omdat het ook de bloedsomloop in bij je geslachtsdelen stimuleert.
En aangezien stimulering aldaar, daar de bloedsomloop ook op gang brengt, zie de overeenkomst :)

Het ontspannende effect komt door de skullcap:
Skullcap is een ontspannend kruid dat ook helpt bij een zenuwachtig gevoel. Het kan gebruikt worden om een marihuana-achtige high op te wekken zodat het verlichting biedt bij angst en gevoelens van onrust.

Ook hier kan je thee van zetten en hoeft dus niet gerookt te worden.

Vanwege te weinig tekens, nog wat extra's in de bron.

Pepermunt zal voor de smaak zijn ook, bovendien van al deze producten kan ook thee gezet worden.

Mocht je niet roken, zou het vinden van deze spullen en in mate gebruiken als thee, waarschijnlijk wel wenselijker zijn, tenzij je graag een nicotine verslaving ernaast wil, want echt waar als je nu niet rookt en je gaat hierom roken, krijg je dat er gratis bij :)
sterredag