Tattoo als ring?

Heeft iemand wel eens gezien dat iemand ipv een ring een tattoo om zijn/haar ringvinger heeft?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Beloof nooit je geliefde door een tattoo... Rechterhand, voor altijd.

Het beste antwoord

Nee, maar nu ik het hoor vind ik het eigenlijk wel een leuk idee. Is goedkoper en je kunt 'm niet zo gemakkelijk kwijtraken ook niet.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (10)

Ja hoor dat is niet origineel... Ik ken dat... Janis Joplin heeft 20 jaar teug een slipje laten tatoeeren... Ook dat gebeurt...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Tot vandaag toe niet.
Ik moet er eerlijk gezegd niet aan denken...
Plaatje bij antwoord
14 jaar geleden
Ja, dat heb ik wel gezien.

Toegevoegd op 23-05-2009 00:31:28
En persoonlijk geen liefhebber van vrouwen met. Hoeveel en waar dan ook. Andere mannen heb ik geen mening over, en nee, zelf ook geen enkele.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Pamele Anderson en Tommy Lee deden dat ook al bij hun eerste huwelijk. Dat was in 1995.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op tv wel. Zag er goed uit. Die ringtat doe je in elk geval niet zo snel af als een echte ring.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ja ik heb het wel eens gezien... de tekst die het stel had was van de Ban van de Ring:
One Ring to rule them all, One Ring to find them,
One Ring to bring them all and in the darkness bind them"... maar dan in elfenletters...

Toegevoegd op 23-05-2009 00:32:29
de letters op de ring waren dus getatoeëerd...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik ken het wel een nicht heeft het. ik vind het persoonlijk niets. maar ben wel een tattoo freak.
het is heel oud.
x
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik heb het wel gezien maar vind het niet echt mooi je kan beter een tatoo op je arm en een echte ring om je vinger doen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dank voor je reactie. Ik heb niet gevraagd of je het mooi vind. Het probleem is dat mijn vriend geen ring kan dragen ivm zijn werk. Vandaar dat we dus een andere oplossing zoeken.
Ja ik heb het gezien. Wil je ook mijn mening lezen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Nance van Lingo (vroeger) heeft er ook een om haar middelvinger staan, in plaats van om haar ringvinger.
Nooit gezien?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik kijk geen Lingo, heb wel wat beters te doen... ;-)