dit heeft alles te maken met de leeftijd,naarmate je ouder wordt verandert sperma van samenstelling,dikte kijk maar eens op de onderstaande link daar vind je alle informatie daaromtrent
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Wat vind jij dik?

Zolang het soepel uit je penis komt en je normale en pijnloze zaadlozingen krijgt, zou ik me geen zorgen maken.

Indien de hoeveelheid en/of dikte erg variëren en je je daar zorgen over maakt, zou je een afspraak kunnen maken met een huisarts.
Kijk even op de link, daar staat een hoop info, ook over (anoniem) vragen stellen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien omdat je het te lang opspaart?Misschien moet je wat meer zaadlozingen hebben.