Waarom kunnen mensen klaarkomen en gaat het bij dieren op dezelfde manier (qua orgasme)?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (4)

simpelweg om voort te planten.
en ja, dieren planten zich ook voort met klaarkomen (:
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het gebeurt eigenlijk op de zelfde manier maar dieren komen klaar om zich voort te planten en wij doen het ook voor ons plezier. (sommige dieren zijn een uitzondering op de regel zoals chimpansees)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Omdat het een lekker gevoel is en zonder een lekker gevoel erbij hebben we weinig reden om het te doen. Zonder dat gevoel zou er weinig tot geen voortplanting zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ha, die Kiwigoud;

Het orgasme is het lokkertje van Moeder Natuur dat er voor zorgt dat de soorten in stand gehouden worden.